کد خبر: ۵۱۰۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

یک منبع آگاه از نامساعد بودن وضعیت کشتارگاه دام فیروزکوه و ورود مدعی العموم به منظور احقاق حقوق جامعه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تهران نیوز، شهرستان فیروزکوه دارای یک کشتارگاه دام نیمه صنعتی می باشد که اخیراً شنیده شده است که بعضی از مسئولین شهرستان به صورت سرزده از روند فعالیت این کشتارگاه بازدید کردند و همچنین در روز چهارشنبه، نهم مرداد ماه سال جاری، رئیس دامپزشکی شهرستان فیروزکوه با «حجت الاسلام امیری ارجمند» امام جمعه شهرستان درخصوص گفتگو درباره وضعیت تنها کشتارگاه شهرستان دیدار داشت.

ورود مدعی العموم به موضوع کشتارگاه دام فیروزکوه

در همین خصوص یک منبع آگاه در گفتگو با تهران نیوز اظهار داشت: دادستان شهرستان فیروزکوه «عباس رضایی» حسب گزارشات واصله مبنی بر شرایط نامساعد تنها کشتارگاه این شهرستان، به صورت سرزده و بدون هماهنگی قبلی در معیت رئیس اداره محیط زیست و کارشناس بهداشت محیط، به منظور حفظ حقوق عامه و سلامت شهروندان از محل مذکور بازدید به عمل آوردند.

وی گفت: عباس رضایی، دادستان فیروزکوه مانند سایر مشکلات این شهرستان به این مسئله مهم (وضعیت نامساعد تنها کشتارگاه دام شهرستان) ورود کرده است.

وی افزود: پس از بازدید از کشتارگاه که با نارضایتی شدید این مقام مسئول همراه بوده است، دادستان فیروزکوه گفت که «در خصوص این مسئله به عنوان مدعی العموم و نماینده جامعه، پیگیر حقوق شهروندان بوده و تا حصول نتیجه مطلوب و رعایت کامل شرایط بهداشتی، از پیگیری دست بر نخواهد داشت».

وی خاطرنشان کرد: احداث و راه اندازی سیستم تصفیه خانه به منظور جلوگیری از سرریز شدن پساب کشتارگاه به محیط بیرون، نصب موتور برق در سردخانه کشتارگاه به منظور جلوگیری از فاسد شدن گوشت در مواقع قطع برق، رعایت نکات بهداشتی در محیط کشتارگاه و نظافت سلاخ ها، استفاده از دستگاه بوسوز و بوگیر و همچنین لاشه سوز مناسب جهت امحا لاشه های معدوم شده و… از موارد مورد تذکر به منظور بهبود وضعیت کشتارگاه بوده اند.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
0
دامپزشکی اونجا داره چیکار میکنه مگه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
0
به به همین رو کن داشتم گل بود و سبزه به آن آراسته گشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
0
سلام استان تهران سلام امنیت غذایی جامعه
نظر شما
ادامه