کد خبر: ۵۱۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس سازمان دامپزشکی کشور، در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه روشنگری و اطلاع‌رسانی کشور به ویژه اصحاب رسانه در حوزه بهداشت و کشاورزی تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، متن پیام «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» به شرح زیر است:

۱۷ مرداد در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز خبرنگار ثبت شده است. روزی که شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) در افغانستان، بهانه‌ای شد برای یادآوری و گرامی‌داشت جان‌فشانی‌های صدها خبرنگار، روزنامه‌نگار و تصویرگر رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی.

گرامی‌داشت این روز بزرگ به معنی ارج نهادن به زحمات و از خود گذشتگی افرادی است که شغل خود را نه یک حرفه، که آمیخته‌ای از درایت و پشتکار همراه با عشق به مردم و کشور می‌دانند. در قبال این فداکاری، وظیفه همه ما احترام، قدرشناسی، همراهی و حمایت همه جانبه از این از خود گذشتگانی است که روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه را بر عهده دارند.

در این میان وقتی دغدغه اصلی خبرنگار، کسب خبر، گسترش آزادی بیان و اندیشه است و خبرنگار نماینده افکار عمومی و دیده‌بان جامعه است، پرسشگری او از مسئولان به نمایندگی از مردمی که در سطوح پایینی هرم قدرت در جامعه قرار دارند، نشان از آن دارد که دغدغه اول خبرنگار، حرفه واقعی اوست.

اینجانب نیز ضمن سپاس دوباره از تمام خبرنگاران و روزنامه نگاران به ویژه خبرنگاران حوزه‌های اطلاع‌رسانی بهداشت و کشاورزی که در اطلاع رسانی رویدادهای مرتبط با سلامت مردم و دامهای بهره برداران بخش کشاورزی (همراه و همگام با دامپزشکان بخشهای خصوصی و دولتی) بوده اند، روز خبرنگار را به جامعه بزرگ آنها شادباش می‌گویم و برای این عزیزان سلامتی، شادکامی و عزت را آرزو دارم.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
1
0
انصافا دکتر رفیعی پور پس از دوران دکتر مطلبی دومین رییس سازمان دامپزشکی کشور هست که به خبرنگاران احترام بیشتری قائل شده. به ویژه اینکه امروز پیامی ویدیویی هم برای اولین بار از ایشان به مناسبت این روز در شبکه های اجتماعی دیدم که واقعا جالب بود. به نظر میرسه روابط عمومی سازمان هم خلاق تر از قبل عمل میکنه.
نظر شما
ادامه