کد خبر: ۵۱۱۵۶

اخیرا ۱۵ تن ضایعات مرغ در شرایط کاملا غیر بهداشتی در شهرستان پاسارگاد کشف و معدوم شد، کشف این ضایعات حاشیه‌ها و گمانه زنی‌هایی نیز در فضای مجازی ایجاد کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، کارشناسان تاکید می کنند: اگر شهروندان نیازمند قطعات مرغ هستند که این مواد در تمامی فروشگاه‌ها وجود دارد و اگر مرغ درسته نیز می‌خواهند باز هم در بسته بندی‌های بهداشتی وجود دارد. بنا بر این بهتر آن است که مصرف کنندگان از قصاب نخواهند ضایعات مرغ را جدا و قطع بندی کند.

هر چند عمدتا ضایعات مرغ به سمت فرآورده‌های صنعتی می‌رود ولی چیزی که به سمت فرآورده غذایی می‌رود ممنوع است،  باید نظارت‌های کارشناسی  به صورت مستمر وجود داشته باشد تا این چنین موادی راه به کارخانه‌های تولید فرآورده‌های گوشتی پیدا نکند.

حدود ۱۵ هزار کیلوگرم ضایعات مرغ در شهرستان پاسارگاد معدوم شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاسارگاد، اعلام کرد : با تماس اداره راه سعادت شهر مبنی بر تصادف دو کامیون در محور شیراز - اصفهان، حدود ۱۵ هزار کیلوگرم ضایعات مرغ در یکی از کامیون‌ها کشف شد.

«دکتر کورش قنبری» با بیان اینکه کامیون حامل ضایعات مرغ، دارای بارنامه بوده است، افزود: ضایعات مرغ کشف شده از این کامیون، به دستور دادستان و با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاسارگاد، کارشناسان بهداشت محیط این شبکه بهداشت و درمان و سرپرست دامپزشکی شهرستان معدوم شد.

شهرستان پاسارگاد در فاصله ۱۳۳ کیلومتری شمال شیراز در استان فارس قرار دارد.


نظر شما
ادامه