کد خبر: ۵۱۱۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مرکز درمانی و مایه کوبی دام در بخش اسفندقه افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی جنوب کرمان، «رحمان مقبلی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان جیرفت از افتتاح مرکز درمانی و مایه کوبی  دام در بخش اسفندقه خبر دادند.

مقبلی با بیان این خبر افزود: بخش اسفندقه به علت فاصله داشتن از مرکز شهرستان و دارا بودن جمعیت دامی و پتانسیل دامداری بالا، نیاز مبرم به درمانگاه دامپزشکی داشت که خوشبختانه این مهم با همکاری بخشدار محترم و حضور دکتر دامپزشک آرمان شهابی به عنوان متقاضی فعالیت در بخش خصوصی به انجام رسید.

شهابی بخشدار اسفندقه نیز ضمن قدردانی از زحمات پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان جیرفت بیان کردند: بخش اسفندقه اکنون با دارا بودن مرکز درمانی دام و برآورده کردن نیاز دامداران محترم در خصوص درمان و ویزیت دام توسط دکتر دامپزشک قدم موثری در عرصه پیشرفت برداشته است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
2
چه بنر باحالی زده
عرضه انواع واکسن های انتروتوکسمی ، قانقاریا ،ابله !!!!!
مگه چند نوع از این نوع واکسن داریم ؟؟؟؟
................. .سهمیه مایه کوبی ما چند تا دونه انترو هستش که به زمین و زمان میزنیم تا با سود ۱۲ درصدی چندر غاز بفروشیم حالا عزیزان تازه تاسیس چند نوعشو دارن !!!
شرافتا از صفر تا صد با پزشکان تفاوت داریم . هیچ پزشکی حق اندازه و مطالب دلخواه برای تابلوی مطب خودشو نداره و باید از تابع مقررات انجامش بده حالا دامپزشکی واقعا بی در و پیکره
مجید
|
United States of America
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
0
1
حداقل نمای ساختمان را کامل میکردند بعد واکسن فروشی را افتتاح میکردند !گچ ساختمان خشک نشده و آجرها همه بیرون هستند بنر هم مافوق عالی است عرضه (فروش )انواع واکسن! از نظر سختی دروس دامپزشکی در حد پزشکی است از نظر شان اجتماعی و کار چه عرض کنم خودتان مقایسه کنید با درمانگاه یک پزشک .
نظر شما
ادامه