کد خبر: ۵۱۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
در جدول پیوست شماره (16) این لایحه که به میزان کمک دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی می‌پردازد کمک دولت به سازمان نظام دامپزشکی برای سال 90 به میزان پانصد میلیون تومان در نظر گرفته شده است / کمک دولت به سازمان نظام پزشکی برای سال 90 نسبت به سال 89 با سه میلیارد تومان افزایش روبرو بوده است!...
25qzl2w

حکیم مهر - لایحه بودجه سال آینده به تازگی توسط رئیس جمهوری اسلامی ایران تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

 در جدول پیوست شماره (16) این لایحه که به میزان کمک دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی می‌پردازد کمک دولت به سازمان نظام دامپزشکی برای سال 90 به میزان پانصد میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

این در حالی است که برای سازمان نظام پزشکی به میزان هفت میلیارد و پانصد میلیون تومان ، سازمان نظام پرستاری به میزان یک میلیارد و صد میلیون تومان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به میزان ششصد میلیون تومان کمک در نظر گرفته شده است.

در بودجه سال 1389 نیز میزان کمک دولت به سازمان نظام دامپزشکی پانصد میلیون تومان در نظرگرفته شده بود که برای سال 90 همانند سازمان نظام پرستاری و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بدون تغییر به مجلس پیشنهاد شده است اما کمک دولت به سازمان نظام پزشکی برای سال 90 نسبت به سال 89 با سه میلیارد تومان افزایش روبرو بوده است!

گفتنی است سازمان نظام دامپزشکی بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی سازمانی غیردولتی است که بر اساس قانون می‎تواند بخشی از بودجه خود را از محل کمک دولت تأمین نماید.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
saadat
|
-
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
0
قرار بود با تشکیل سازمان نظام دامپزشکی دولت پول ندهد و خصوصی سازی انجام شود اینطور که معلوم است فقط انحلال سازمان دامپزشکی و ایجاد سازمان جدید به اصطلاح خصوصی در دستور کار است مایه تاسف عمیق است
نظر شما
ادامه