کد خبر: ۵۱۲۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهر تهران در حالی قیمت عرضه دام زنده در ۲۴ مرکز عرضه دام را ۴۷ هزار تومان اعلام کرد که روز گذشته مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران قیمت دام زنده را ۴۲ هزار تومان دانست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «سیدسعید راد» در حاشیه بازدید از جایگاه عرضه دام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال 24 جایگاه عرضه دام برای شهر تهران در نظر گرفته شده است که از این تعداد 3 جایگاه به صورت دائمی در طول سال آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 20 هزار رأس دام در تهران عرضه شده بود، تصریح کرد: در همین زمینه نیز امسال 30 هزار راس دام در 24 جایگاه عرضه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهر تهران تصریح کرد: خدماتی که در جایگاه‌های عرضه دام ارائه خواهد شد کاملا رایگان خواهد بود و در صورتی که دام و یا لاشه دام دچار بیماری باشد در همان جایگاه تحویل و یا غرامت آن به مراجعه کنندگان پرداخت خواهد شد.

راد ادامه داد: قیمتی که برای عرضه دام  زنده در نظر گرفته شده است مبلغ 47 هزار تومان سقف آن است و در صورتی که دامداران یا افراد دیگر ادعا دارند که قیمت آنها کمتر است ما می‌توانیم جایگاه‌ها را برای عرضه دام در اختیار آنها قرار بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه قیمت دام سبک و سنگین تابعه عرضه و تقاضا است گفت: براساس آماری که از استانها داشتیم قیمت دام زنده 47 هزار تومان است و در واقع این قیمت قیمتی است که مصوب و مورد تایید قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهر تهران در ارتباط با زمان ارائه خدمات در جایگاه‌های عرضه دام گفت: این جایگاه‌ها امروز تا ساعت 19 آمادگی ارائه خدمات را دارند و فردا نیز از ساعت 5 صبح الی 15 بعد از ظهر خدمات خود را ارائه خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه در 21 منطقه شهر تهران جایگاه عرضه دام موقت راه‌اندازی شده است گفت: به جز منطقه 3 در سایر مناطق جایگاه عرضه دام راه‌اندازی شده است و تنها ضمن اینکه در مناطق 4، 15 و 17 نیز علاوه بر راه‌اندازی جایگاه‌های موقت، مراکز عرضه دام ثابت نیز حضور دارند.

این در حالی است که روز گذشته مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران، اعلام کرد: در جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، وزارتصمت، سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و اتحادیه سراسری دامداران و اتحادیه عشایر، قیمت دام زنده برای عید قربان 42 هزار تومان است که در 19 مرکز عرضه بهداشتی در استان تهران عرضه خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
0
1
کجای قانون گفته است که گوسفند مال بخش خصوصی که هیچ گونه یارانه ای را دریافت نکرده است و در حقیقت دلار یارانه ای را دلالان واردکننده ای لفت و لیس کرده اند، بایستی به زیر قیمت فروخت؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
0
1
حالا دیدید که ادعای فرد گوینده ای که گفت قیمت دام کیلویی حداقل 36 هزار تومان است دروغ محض بود و فقط می خواست ناکارآمدی وزارت جهادکشاورزی را در مدیریت و حفظ سرمایه دامی کشور در آستانه عید سعید قربان بپوشاند؟؟!
نظر شما
ادامه