کد خبر: ۵۱۲۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس شبکه دامپزشکی درمیان به دیدار امام جمعه اهل سنت شهرستان رفت .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان درمیان، «مهدی عارفی نیا» رئیس شبکه به محل کار مولوی عبدالهی امام جمعه اهل سنت شهرستان رفت و با وی دیدار و گفتگو نمود.

درابتدای این دیدار عارفی نیا ضمن تبریک ایام عید قربان از مولوی عبدالهی جهت حضور وی در شبکه دامپزشکی درمیان و حمایت ها و توجه ویژه در بحث بهداشت و سلامت، تشکر نمود.

عارفی نیا بیان اینکه ارتقاء سلامت جامعه وظیفه ذاتی دامپزشکی است افزود: دامپزشکی در اعیاد مختلف، در ایام مذهبی و در بحران ها حضور چشمگیر داشته و با برقراری کشیک به مردم خدمتی صادقانه می کند.

وی با اشاره به در پیش بودن عید سعید قربان آمادگی دامپزشکی درمیان را جهت نظارت و بازرسی بر دام های قربانی اعلام نمود و تصریح کرد: 2 اکیپ ثابت و 2 اکیپ سیار متشکل از یک دکتر دامپزشک مستقر در کشتارگاه، 5 کارشناس نظارت در شهرهای گزیک، طبس مسینا ، قهستان ،درمیان و روستای نوغاب هندوالان عهده دار نظارت و بازرسی بر دام های قربانی مردم خواهند بود.

در ادامه این دیدار مولوی عبدالهی ضمن عرض خیر مقدم به بیان اهمیت سلامت از دیدگاه اسلام پرداخت و افزود: اسلام خواهان این است که سلامت مردم حفظ شود که حفظ بدن و جلوگیری از تضییع جسم از جمله مسائلی است که اسلام به آن اشاره کرده است.

وی با اشاره به اینکه کار دامپزشکی مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است، تصریح کرد: کار دامپزشکی معامله با خداست و مصداق این جمله خدمت رسانی دامپزشکی به مردم است، درحالی است که کسی کار آنان را نمی بیند.

وی که در دفتر کار خود سخن می گفت خاطر نشان کرد: بنده همیشه به مردم، رعایت نکات بهداشتی را متذکر شده ام و در نماز عید قربان نیز به رعایت نکات بهداشتی، کشتار دام در کشتارگاه تحت نظارت دامپزشکی سفارشات لازم را گوشزد خواهم کرد.
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
0
0
خدایا!
از خیر تسری که این مقامات دامپزشکی قولش را داده اند و نمی دهند گذشتیم خدایا این تسری را ذخیره قبر و قیامت پرسنل دامپزشکی قرار بده
آمین یا رب العالمین
نظر شما
ادامه