کد خبر: ۵۱۲۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: سازمان نظام دامپزشکی حامی و پشتیبان تولید کنندگان محصولات دامی و کشاورزی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «فاطمه خمسه» در دیدار با «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور اظهار کرد: بخش خصوصی به عنوان بازوی توانمند متوالیان محصولات کشاورزی نقس بسزایی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای این بخش دارند.

وی افزود: سازمان های نظام دامپزشکی در راستای اهداف توسعه ای و در جهت تسهیل جذب سرمایه گذار در این بخش حرکت می کند.

خمسه گفت: استان قزوین یکی از قطب های مهم کشاورزی و دامپروی کشور محسوب می شود و حضور همکاران دامپزشکی نقش بسیار موثری در راستای افزایش تولید محصولات دامی و تامین نیازهای غذایی جامعه دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و  نظام دامپزشکی استان همگام با اهداف توسعه  ای بخش کشاورزی در صدد گاهش بروکراسی و موانع موجود در راه جذب سرمایه گذار در این بخش هستند.

وی گفت: امروز سازمان نظام دامپزشکی و نظام کشاورزی در وضعیتی قرار دارد که توانمندی‌های بزرگ قانونی و جایگاه بسیار مهمی در بخش کشاورزی دارند.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
0
3
با ابن هندوانه زیر بغل گذاشنن ها آبی در تنور جهادکشاورزی برای دامپزشکان مفلوک گرم نخواهد شد!!!

همین سازمان نظام مهندسی کشاورزی در یک اقدام بسیار زشت که نشان دهنده عمق بیسوادی و عدم درک اهمیت انکار ناپذیر دامپزشکی در حفظ بهداشت و سلامت مردم است،
برای تشویق بهره وری، معافیت از نظارت دامپزشکان را جایزه می دهد و با این کار هم هم سلامت مردم را مورد تهدید قرار داده است و هم امنیت شغلی دامپزشکان!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
0
2
وظیفه سازمان دامپزشکی نظارت بر کیفیت و سلامت محصولات دام و طیور و آبزیان هست نه حمایت از تولید! و وظیفه نظام دامپزشکی حمایت صنفی از دامپزشکان هست نه حمایت از تولید!
دقیقا مشابه این هست که سازمان ملی استاندارد بخواهد از تولید کننده حمایت کند. وظیفه سازمان ملی استاندارد و سازمان دامپزشکی نظارت هست. ولی چون سازمان دامپزشکی زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی است چاره ای جزء تمکین و حمایت از تولید ندارد.
مطلب دیگر اینکه نیاز به اعلام عمومی ندارد که سازمان دامپزشکی و متاسفانه نظام دامپزشکی کاری جزء حمایت از تولید و علی الخصوص تولیدکننده ها ندارند. چون اگر اندکی به فکر نظارت و کیفیت و سلامت و بهداشت محصولات پروتئینی بودند ماده ۱۸ و ۱۹ را اجرایی می کردند.
تنها دلیل اجرائی نشدن ماده ۱۸ و ۱۹ فقط و فقط و فقط حمایت از تولید کنندگان و دلالان و وارد کنندگان هست و متاسفانه به هیچ عنوان به فکر سلامت مردم نیستند.
ناشناس
|
Greece
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0
0
واقعا باید برای جامعه دامپزشکان تاسف خورد که این چنین نظام دامپزشکی گرداننده آن است
نظر شما
ادامه