کد خبر: ۵۱۳۳۷
معاون نظام دامپزشکی استان تهران در غرفه حکیم مهر:
«دکتر محسن مشکوة» افزود: نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته از رشد بیشتری برخوردار هست و دلیل آن هم این است که بازدیدکنندگان بیشتری حضور دارند ...
 

حکیم مهر:‌ معاون نظام دامپزشکی استان تهران ضمن حضور در غرفه پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و آبزیان کشور، گفت: «نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته از رشد بیشتری برخوردار هست و دلیل آن هم این است که بازدیدکنندگان بیشتری حضور دارند. در این نمایشگاه جنب و جوش بیشتری را شاهد هستیم که این نشان‌دهنده این است که نمایشگاه‌ها توانستند بعد از برگزاری و تکرار سالیانه جایگاه خود را پیدا کنند.»

 «دکتر محسن مشکوة» ادامه داد: «هدف از برگزاری نمایشگاه هم این است که افراد دست اندرکار هر صنعت با آخرین دستاوردها آشنا شوند و آخرین تولیدات و موادی را که در آن حرفه و رشته‌ها تولید می‌شود، یا امکاناتی که می‌تواند در خدمت آنها قرار گیرد، به کار گیرند.»

وی تصریح کرد: «متقابلا کسانی که صاحب غرفه‌های نمایشگاه هستند و تولید کننده به شمار می‌روند، در بخش‌های مختلف، درخواست‌ها و پیشنهادهایی را که مراجعین یا اربا‌ب رجوع‌ها یا کسانی که مصرف کنندگان خدمات هستند از نزدیک می‌شنوند و سعی می‌کنند توقعات و انتظاراتی را که آنها دارند، برآورده کنند. این آشنایی دو جانبه می‌تواند در اعتلای آن صنعت کمک کند.»

مشکوة در پایان افزود: «تعداد شرکت‌کنندگان خارجی هم نسبت به سال‌های گذشته از افزایش نسبی برخوردار است.»

 

نظر شما
ادامه