کد خبر: ۵۱۳۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

یک هیات سرمایه‌گذاری از کشور هند برای راه‌اندازی شرکت سرم‌سازی دامی و پزشکی در چهارمحال و بختیاری اعلام آمادگی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه در نشست هماهنگی با این هیات هندی با اعلام آمادگی همه‌جانبه برای جذب سرمایه گذار در این استان، اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های بی شماری در حوزه‌های مختلف از جمله دامپروری است.

وی ادامه داد: این ظرفیت فرصت خوبی را برای شرکت‌های دامپزشکی و پزشکی فراهم کرده است تا ضمن انجام فعالیت‌های علمی بتوانند با راه‌اندازی واحدهای تولیدی در راستای رونق تولید و اشتغال در این استان گام بردارند.

عباسی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری دومین استان عشایرنشین کشور است، تصریح کرد: این استان به همراه استان‌های همجوار قطب دامپروری کشور را تشکیل می دهد و بی‌شک سرمایه‌گذاری در این حوزه منافع دوجانبه‌ای را به همراه خواهد داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید نسبت به حذف موانع اداری و تسریع در فرایند سرمایه‌گذاری در استان، ابراز امیدواری کرد که شرکت هندی بتواند در کوتاه‌ترین زمان فعالیت‌های علمی و تولیدی خود را در این استان آغاز کند.

سرپرست هیات سرمایه‌گذار هندی نیز با ابراز علاقه نسبت به سرمایه‌گذاری در این استان، ظرفیت‌های قابل توجه و کم نظیر این استان در حوزه منابع طبیعی و دامپروری را عامل انتخاب این استان برای سرمایه‌گذاری عنوان کرد.

با راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری، تاکنون ۱۴ سرمایه‌گذار خارجی از کشورهای چین، روسیه، تونس و امارات متحده عربی و ۳۵ سرمایه‌گذار داخلی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند.

همچنین طی سالهای گذشته ۶ طرح بزرگ صنعتی با حدود ۵۲ میلیارد ریال سرمایه ثابت با حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان راه‌اندازی شده است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
0
0
واقعا چه طرحهای بزرگی ! ! !
6 طرح : 52 میلیارد ریال
؟ ؟ ؟
نظر شما
ادامه