کد خبر: ۵۱۴۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر به کهگیلویه و بویراحمد با «دکتر حسین کلانتری» استاندار دیدار و گفتگو نمود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، در این دیدار  «دکتر علیرضا رفیعی پور» ضمن قدردانی از حمایت های استاندار از اداره کل دامپرشکی استان، گزارشی از وضعیت بیماری ها و اقدامات صورت گرفته در مجموعه دامپزشکی کشور را ارائه نمود و گفت: خدمات ارائه شده توسط دامپزشکی، 100 درصد اجتماعی است و توصیه های بهداشتی در قالب حفظ بهداشت عمومی در کنار کلام بزرگان و مسئولین سیاسی کشور می تواند ما را در رسیدن به اهداف عالیه سازمانی که همان نظارت بهداشتی از مزرعه تا سفره است رهنمون سازد.

وی مشکلات مطرح شده در حوزه دامپزشکی استان را یادآور شد و گفت: به محض بازگشت به تهران در اولین جلسه شورای معاونین سازمان، این موضوعات را بررسی و در جهت برطرف شدن آنها تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور به تامین بهداشت و امنیت غذایی مردم در حوزه کاری دامپزشکی اشاره کرد و گفت: مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در دو بعد امنیت اقتصادی و امنیت غذایی تلاش می کند که دامپزشکی در هر دو بعد آن نقش اساسی و بی بدیل دارد.

«دکتر حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از حضور ریاست سازمان دامپزشکی کشور به استان، با اشاره به پتانسیل های خوب دامپروری بویژه آبزی پروری، خواستار توجه بیش از پیش مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به این موضوع شد و خواستار ارائه تسهیلات لازم بمنظور تغییر شیوه دامپروری از سنتی به صنعتی در استان شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شایسته دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در بحث بیماریهای واگیر و مشترک بین انسان و دام گفت: مجموعه استانداری از عملکرد این اداره کل رضایت کامل داشته، چرا که خدمات ارزنده در کنار روحیه جهادی کارکنان دامپزشکی بخوبی نمایان و نمود عینی دارد.

 در این دیدار، «الیاس تاج الدینی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی و «دکتر عبداله بهمنش» مدیرکل دامپزشکی استان، وی را همراهی نمودند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
2
ده بار این جمله را خوندم ولی ملتفت نشدم
«خدمات ارائه شده توسط دامپزشکی، 100 درصد اجتماعی است»

مگر خدمات غیر اجتماعی هم داریم؟
کسی معنی این جمله را می داند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
1
استاندار «خواستار ارائه تسهیلات لازم بمنظور تغییر شیوه دامپروری از سنتی به صنعتی در استان شد.»

چرا رییس سازمان پاسخ نداده که این موضوع ربطی به دامپزشکی ندارد
ما تسهیلات دهنده نیستیم
......
یکی به سازمان دامپزشکی بگوید که مسیر دامپزشکی را با امور دام جهاد اشتباهی گرفته اند
نظر شما
ادامه