کد خبر: ۵۱۴۶۷
 

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه تمام حرف و مشاغل پزشکی تا ۱۵ شهریور مشمول سامانه مودیان قرار خواهند گرفت؛ گفت: بر اساس برنامه ریزی ها، تا پایان شهریورماه علاوه بر پزشکان ۲۰ صنف دیگر زیر پوشش این سامانه قرار می گیرند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «امیدعلی پارسا» با اشاره به اینکه به منظور ایجاد عدالت مالیاتی و اجتماعی تمام مردم باید تحت سامانه مودیان یا پایانه فروشگاهی قرار بگیرند، اظهارداشت: این در حالی است با وجود حکم قانونگذار در تبصره ۶ قانون بودجه، این کار برای حرفه پزشکی با تاخیر انجام شد.

وی ادامه داد: علاوه بر حرف و مشاغل پزشکی مابقی حرف هم مشمول این قانون خواهند شد و پیش بینی می شود تا قبل از پایان شهریور ماه ۲۰ صنف دیگر در مشمول این سامانه قرار گیرند.

معاون وزیر اقتصاد و دارائی ادامه داد: امیدوارم قاطبه پزشکان کشور قانونمند عمل کنند درحقیقت این گام، حرکتی در جهت عدالت مالیاتی و اجتماعی است و در این راستا با مشکلی مواجه نیستیم.

پیش از این صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی تا ۳۱ مرداد ماه مهلت داشتند در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی (کارتخوان بانکی) ثبت نام کنند. این مهلت، به دلیل نبود برخی زیر ساخت ها تا ۱۵ شهریور افزایش تمدید شده است .
 
نظر شما
ادامه