کد خبر: ۵۱۴۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان اذعان داشت: مسئولان فنی بهداشتی بازوان سازمان دامپزشکی کشور در امر نظارت بر بهداشت عمومی و حافظ منافع مردم در عرصه سلامت محصولات پروتئینی هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان، «دکتر حمید رضا امیری» رئیس شبکه در تشریح جزییات این خبر گفت: پیرو ارائه گزارش مسئول فنی بهداشتی یکی از واحدهای بسته بندی تخم مرغ شهرستان اصفهان بیش از هیجده تن تخم مرغ تاریخ گذشته و فاسد ضبط شد.

وی افزود: محموله مورد نظر که به علت توقف طولانی مدت در یکی از انبارهای جنوب کشور و در شرایط نامناسب نگهداری و حمل و نقل دچار کپک زدگی و آلودگی قارچی شده بود با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان و همکاری فرماندهی انتظامی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان اذعان داشت: مسئولان فنی بهداشتی به عنوان ناظران بهداشتی بخش خصوصی مستقر در واحدهای تولید فرآورده های خام دامی، بازوان سازمان دامپزشکی کشور در نظارت بر بهداشت عمومی و حافظ منافع مردم در عرصه سلامت محصولات پروتئینی هستند که با نظارت دقیق، گزارش‌دهی به موقع و پیگیری های مجدانه، بخش وسیعی از وظایف نظارتی این سازمان را بر عهده دارند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
ودر ادامه شاهد اخراج مسئول فنی وبی پولی ومسافر کشی و............و...تا باشد که از این کارها دیگر انجام ندهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
ان شالله با اجرای کامل ماده ی 19 شاهد قوی شدن این بازوان مظلوم باشیم
نظر شما
ادامه