کد خبر: ۵۱۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

معاون تشخیص سازمان دامپزشکی کشور گفت: مقابله با بیماری پیشرفته آنفلوانزای فوق حاد به صورت کنترل شده در چند استان آلوده اصفهان، قم، قزوین، البرز و تهران و ... انجام شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از موج، معاون تشخیص سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه مقابله با بیماری پیشرفته آنفلوانزای فوق حاد به صورت کنترل شده در چند استان آلوده اصفهان، قم، قزوین، البرز، تهران و ... انجام شده است، گفت: به تازگی ساماندهی مرغداری ها و جوجه ریزی در دستور کار قرار گرفته است که بر مبنای آن جوجه ریزی باید در زمان مناسب انجام شود و مرغداری ها نیز به تناسب جوجه ریزی که انجام می دهند باید از امکانات بهداشتی برخوردار باشند.

«دکتر قاسم رضاییان زاده»  با بیان اینکه صادرات براساس استانداردهای بین المللی انجام می شود، افزود: در زمینه واردات نیز مطابق با ضوابط و استانداردهای بهداشتی و قرنطینه انجام می شود.

او با تاکید بر اینکه در سال 97 و سال 98 واردات گوشت مرغ برزیلی نداشته ایم، تصریح کرد: گوشت مرغ های که به صورت یخ زده در سال 97 توزیع می شد تولید داخل بودن و از طریق واحد پشتیبانی امور دام توزیع می شدند.

معاون تشخیص سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه تخصیص ارز به واردات گوشت قرمز از ارز 4200 تومانی به ارز نیمایی تغییر کرده است و طبق روال گذشته واردات آن ادامه دارد، اظهار کرد: در حال حاضر میزان واردات براساس ساز و کارهای اقتصادی تعیین می شود و سازمان دامپزشکی کشور نیز بر مبنای ضوابط بهداشتی مجوز واردات را ارائه می دهد.

رضاییان زاده با اشاره به اینکه در سال 98 نسبت به سال قبل تعداد مجوزهای صادره برای واردات گوشت تغییر چندانی نداشته است، اظهار کرد: بیشترین مجوزها برای واردات گوشت از کشورهای اتحادیه اروپا، برزیل، رومانی و استرالیا بوده است.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Singapore
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
1
مقابله به چه شیوه ای ؟؟یقینا با واکسن های بی کیفیت هندی و چینی....ضمنا مرغ منجمد که قابلیت انتشار ویروس ندارد
نظر شما
ادامه