کد خبر: ۵۱۵۳۳
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شب گذشته بابت زمین خوردگی خانم باردار به دلیل حمله سگ خانگی از این مرکز امدادخواهی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، امروز خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر این که شب گذشته، در منطقه ملک‌شهر اصفهان، زنی باردار همراه با خواهران خود مورد حمله یک قلاده سگ خانگیِ عظیم‌الجثه قرار می‌گیرد و پس از این که زن باردار پا به فرار می‌گذارد سگ از پشت به روی او می‌پرد و او را با صورت و شکم به زمین می‌کوبد؛ در حین این اتفاق، سگ به دیگر اعضای خانواده نیز حمله می‌کند و آسیب‌هایی به آن‌ها نیز وارد می‌کند.

اوراژانس امدادخواهی را تایید کرد

«غفور راستین» اظهار کرد: ساعت 19:16 دقیقه روز شنبه بابت زمین‌خوردگی در میدان نگین ملک‌شهر از مرکز فوریت‌های پزشکی امدادخواهی و یک کد اورژانس سریعاً به محل اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: با حضور تکنسین‌های اورژانس در صحنه مصدوم که خانم باردار که از درد در ناحیه شکم احساس درد می‌کرد دلیل زمین خوردن را حمله سگ خانگی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه برای تکمیل درمان به بیمارستان غرضی اعزام شد.

واکنش همسر مضروب: با زایمان زودرس تاوان سگ‌داری دیگران را می‌دهیم

محسن شاهمرادی همسر مصدوم این حادثه نیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته همراه با خواهران و خواهرزاده‌اش به قصد خرید از منزل خارج شد که در حین عبور از کوچه یک قلاده سگ بزرگ از یک مجتمع مسکونی خارج شده و به سه نفر از آن‌ها حمله و به زمین می‌زند.

همسر مصدوم این حادثه ادامه داد: همسر بنده که جلوتر از دیگران در حرکت بوده با شنیدن صدای جیغ همراهان به عقب برمی‌گردد که سگ به وی حمله می‌کند و همسر من با صورت و شکم به زمین می‌خورد و از ناحیه پا نیز آسیب می‌بیند که پس از تماس با اورژانس به سرعت به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی افزود: پس از این حادثه با نیروی انتظامی تماس گرفتیم که اعلام کردند مصدوم هر زمان خوب شد برای شکایت به کلانتری مراجعه کند، نهایتاً بعد از چندین بار تماس با نیروی انتظامی افسری در محل حاضر شد و در نهایت ساعت 11:30 دقیقه صورتجلسه‌ای به ما داده شد.

شاهمرادی تصریح کرد: شب گذشته مشخص شد که قلب جنین کار می‌کند اما پس از انجام سونوگرافی بنابر گفته پزشکان احتمال زایمان زودرس در هشت ماهگی وجود دارد و از آن‌جا که حمله از سوی سگ انجام شده باید بررسی بیشتری انجام شود.

درخواست از نماینده مدعی‌العموم برای ورود به پرونده سگ‌گردانی

وی با بیان این که به خاطر سگ‌داری شخص دیگری درگیر فرآیند درمان شده‌ایم، تأکید کرد: از دادستان اصفهان و مسؤولان انتظامی خواهشمندم پیگیر این مسأله باشند اما تا این لحظه حتی ما نمی‌دانیم که صاحب سگ چه کسی بوده است تا بتوانیم پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

به گزارش فارس، مضروب این حادثه تا ظهر امروز همچنان در یکی از بیمارستان‌های نزدیک به محل حادثه بستری بوده و در حال طی کردن فرایند درمان است.

 
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Romania
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
2
صاحب سگ باید مورد باز خواست شدید قرار بگیرد و در دادگاه حاضر شود ولی نه اینکه تمام سگ ها به خاطر یک حمله نابود شوند
البته قانون درستی در رابطه با این موارد نداریم
ناشناس
|
France
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
2
اخه این شد جزییات بالاخره کسی رو‌گاز گرفته یا نه جای حمله سگ مشخصه یا نه
ناشناس
|
France
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
2
2
فکر کنم سگ رو دیده و ترسیده فکر نکنم سگ دنبالش هم کرده باشه این خودش از ترس دویده و افتاده به تظرتون سگ نمیتونه به یه زن باردار برسه
Eyn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
4
1
انقد مطمئنم که
اولا سگ تا بهش کاری نداشته باشی به کسی کاری نداره مسلما به سمت شما اگر کسی سنگ پرت کنه به سمتش سنگ پرت میکنی،
دوما مخصوصا سگ چه نر چه ماده احساس کنه انسان جنین حمل می‌کنه به هیچ عنوان حمله نمیکنه،
،سوما کرم از خود درخته..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
دوست عزیر که میگویی کرم از خود درخته، اگر برای خانواده خودت هم یک چنین اتفاقی افتاده بود، باز هم همین حرف را میزدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
دلایل شما اصلا منطقی نیستو در رابطه با سگ ها تمام سگ ها شبیه هم نیستن و شخصیت های خاص خود را دارند همانند انسان ها با فرض منطقی بودن دلایل ارائه شده چرا سگ به صورت ازاد در خیابان بوده و قلاده بسته نشده اگر هم بگویید در خانه بوده چرا تمهیداتی دیده نشده که مانع خروج سگ از خانه ومانع اسیب به افراد گردد .
در هر صورت افرادی از این قبیل به صورت مادام العمر از داشتن سگ باید منع شوند چون تمام مسئولیت سگ بر عهده صاحب حیوان می باشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
2
2
واقعا باید برای یک چنین اتفاقاتی جریمه های بسیار بزرگ مالی و غیر مالی در نظر گرفته بشه تا درس عبرتی برای دیگران بشوند.
حمایت از حقوق یک حیوان تا زمانی میتواند منطقی باشد که به جان انسان ها لطمه وارد نشود. برخی از افراد چشم خود را بر روی همه چیز بسته و فقط در هر صورتی ژست حمایت از حقوق حیوان را میگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
هیچکس هیچ ژستی نگرفته،اتفاقا قریب به اتفاق این نظرو دارن که صاحب بی مسئولیت سگ باید درصورت اثبات حمله سگ باید بشدت مجازات بشه،ولی ایندلیل نمیشه بخاطر اشتباه یکنفر،باعث اذیت وآزاردیگران شد،تااونجاییم که خبرهارودنبال کردم هیچگونه زخم یاخراشیدگی که براثر حمله سگ باشه به روی بدن مصدوم دیده نشده دوست عزیزم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
در جواب دوست عزیز که میگویند هیچکس ژستی نگرفته درست . ولی اسیب ها فقط مربوط به جسم نیست البته ایشون در وافراد همراه اسیب دیده اند از لحاظ جسمی ولی اسیب های روانی که رخ میدهد میتواند منجر به ترس دائم از سگ ها و یا در موارد شدیدتر به سگ کشی منجر شود .پیروز و پاینده باشید.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
دوست ناشناس13:23;فرمایشات شماروکاملا تایید میکنم،عرض بنده اینه باید بشدت بافرد خاطی برخوردبشه،وهرگونه خسارت اعم روحی وجسمی بایدبه فرد آسیب دیده پرداخت بشه،اونهم بطوریکه درس عبرتی باشه برای افراد بی مسئولیت دیگر که صاحب سگ هستند،(البته تشخیص مصدومیت دراثرحمله وقضاوت توسط مقام صالحه قاضی میباشد)اما اینکه به ایندلیل میتوان دست حیوان آزاران رابازگذاشت که به عمل شنیع سگ کشی که بشدت مذموم بوده وپیامبر اکرم (ص)وامامان (ع)بشدت پرهیز ازآزارحیوانات داده اند را بازگذاشت بشدت مخالفم.درپناه خداوند ومولایم شاه مردان علی باشید.
Eyn
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
اولاشما چند سالته دوست ناشناس ،من همسرم مربی سگه ۱۵ساله داره این کارو انجام میده ندیدیم یه اتفاق این شکلی بیفته... دوما مادرم بشدت از سگ می‌ترسه هیچ وقت چنین اتفاقی براش نیفتاده ،،،چون می‌دونه در مقابل سگی که داره میدوئه نباید بدوئه...بجای اینکه جیغ و داد کنن...فرار کنن...
سوما ولی تا دلتون بخواد دیدیم انسان دوپا راه میره یه لگد زیر حیوون که خوابیده زده...تا دلتون بخواد دیدیم که سگ و سنگ زده سگ دنبالش کرده زنگ زده پلیس و شهرداری به بدترین شکل ممکن سگ رو کشتن...
شما فقط دنبال ژست گرفتن دیگران نباش ،،،همه چیز ودرنظر بگیر ..
پس بازم میگم که بارها بارها دیدم انسان به یه حیوون کار داره...ولی حیوون نه.هنوز هم میگم کرم از خود درخته
بعله با صاحب سگ باید برخورد بشه این حرف کاملا منطقیه .
حمله یک سگ خنده داره...سگ حمله کنه چیزی از طرف باقی نمی مونه...آزاد بودن یک سگ باعث میشه این خانم بترسه جیغ بکشه و بدوه وسگ به سمتش بره...امیدواریم که حال این خانم بهتر بشه..به هرحال که ایشون شرایطش فرق داشته
شما دنبال قاتل بروسلی نباش من کلی نگری کردم ...که کرم از خود درخته..من راجع به همه اینو گفتم..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
0
0
چرا به کسی میگن سگ باز بدش میاد مگه نمیگید سگ خوبه
نظر شما
ادامه