کد خبر: ۵۱۵۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور با حضور در یکی از کارخانه های خوراک دام، طیور، کنسانتره و مکمل سازی استان اصفهان، از بخش های مختلف این واحد تولیدی بازدید نمود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر اشکان زرگر» مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور با همراهی «دکتر محمد کشتکار» معاون سلامت، «دکترسیدرضا موسوی» رئیس اداره تشخیص و درمان و «دکتر خسرو فاتحی» مشاور مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با حضور در یکی از کارخانه های خوراک دام، طیور، کنسانتره و مکمل سازی به عنوان اولین کارخانه تولید کننده - واردکننده کشور، با مدیر عامل و هیئت مدیره گفتگو نمودند و از بخش های مختلف این کارخانه بازدید شد.

ابتدا «دکتر حمیدرضا قلمکاری» مدیرعامل ضمن عرض خیر مقدم به مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور و همراهان، در ادامه با ارائه اسلایدهای نمایشی گردش کار واردات مواد اولیه و تولید محصولات را ارائه نموده و در مبحثی دیگر به بیان اهم مشکلات و چالش های پیش روی روند واردات و همچنین تولید محصولات پرداخت.

سپس دکتر اشکان زرگر مدیرکل دفتر داروو درمان سازمان دامپزشکی کشور ضمن عرض خدا قوت به مدیرعامل و دیگر کارکنان این مجموعه تولیدی حوزه  دامپزشکی در ادامه راهکارهای اثربخش در جهت برون رفت از مشکلات مطرح شده را بیان نمود و همچنین حمایت همه جانبه سازمان دامپزشکی کشور از بخش خصوصی را در راستای تحقق رونق تولید اعلام داشت.

در پایان مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور و همراهان از قسمت های مختلف این کارخانه همچون انبارهای محموله های وارداتی بازدید نمودند.
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Denmark
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
1
2
امید است ارز دولتی باعث ورشکستگی سایر کارخانجات. نشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
2
2
دقیقا نقش مشاور در این بازدید چی هست ؟؟؟
نظر شما
ادامه