کد خبر: ۵۱۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران علیرغم آنکه از چند کارمند در مجموعه روابط عمومی و امور بین‎الملل خود برخوردار است و اعضاء سازمان نظام دامپزشکی با پرداخت حق عضویت و دولت با کمک چند صد میلیونی خود ، حقوق آنان را تأمین می‎کنند ، نه تنها در زمینه امور بین‎الملل بسیار ضعیف است در عرصه اطلاع‎رسانی داخلی هم با ضعف‎های زیادی روبرو است.

برای مرور نمونه‎ای از این ضعف بهتر است به نحوه اطلاع‎رسانی سایت رسمی این سازمان از مراسمی که خود متولی آن بوده است بپردازیم:

در حالی که آیین گشایش نخستین کنگره بین‎المللی کلینیسین‎های دامهای بزرگ 4 اسفند 89 توسط سازمان نظام دامپزشکی و با تجلیل از استاد دکتر نادعلیان برگزار شد ، سایت رسمی این سازمان انتقادات استاد دکتر تاج‎بخش درباره بکاربردن عبارت "بین‎المللی" برای این کنگره را نادیده گرفت و از اطلاع‎رسانی در این خصوص به اعضاء خودداری نمود.

اگر بپذیریم این انتقاد استاد دکتر تاج‎بخش چون مستقیم به سازمان نظام دامپزشکی صورت گرفته شاید در انتشار آن ملاحظاتی وجود داشته اما چگونه می‎توان نادیده گرفتن انتقادات مهم دو چهره ماندگار کشورمان درباره افزایش بی‎‌رویه دانشکده‎های دامپزشکی را توجیه کرد؟!

این ضعف اطلاع‎رسانی تا جایی پیش رفته که حتی محتوای سخنرانی استاد دکتر نادعلیان در این کنگره که به تجلیل از این چهره ماندگار اختصاص داشته هم در سایت سازمان نظام دامپزشکی جایی برای انتشار نیافته است!

ضعف اطلاع‎رسانی سازمان نظام دامپزشکی به این یک نمونه محدود نیست و حتی ظاهراً روابط عمومی این سازمان از تکمیل خبرهای منتشره هم غافل است.

در حالی که انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران عصر پنجشنبه 28 بهمن 89 برگزار گردیده ، سایت سازمان نظام دامپزشکی با انتشار خبری کوتاه از جریان برگزاری انتخابات ، در انتهای خبر همان روز نوشت که "این خبر تکمیل می‎گردد" و تا لحظه انتشار این خبر در حکیم مهر (عصر 9 اسفند 89) هیچ تغییری در خبر مذکور صورت نگرفته است!

گفتنی است از ابتدای تصدی ریاست دکتر سید محمدآقامیری بر سازمان نظام دامپزشکی ، سکان و هدایت روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی در مقاطع گوناگون به دست غیردامپزشکان سپرده شده و تنها در دو مقطع بسیار کوتاه دو دامپزشک این سکان را بعهده گرفتند که با برکناری و استعفاء آنان همراه بوده است!

هم اکنون نیز فردی غیر دامپزشک هدایت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی را بعهده دارد.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آ. ح.
|
-
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
0
0
بابا تو رئیس روابط عمومی نظام نمیشی. اینقدر انتقاد مودبانه نکن منصف!!!!!! شما یادت باشه که هیچ!!! رای آوردی. هیچ!!!
گلچین
|
-
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
0
0
سلام نمیدونم چرا اینهمه متحدیم. باید از اتحاد و تعصبمون کم کنیم تاکمی از پیشرفت دامپزشکی کشورمون بکاهیم.این دکتر لطفی زاده هم که حامیه رشته اش هست باید کنار بزاریم یا اونقدر نیشش بزنیم تا بیخیال دامپزشکی بشه!!!!!!خطاب به خانم حسین زاده ،اگه دکتر رای نیاورده به ضرر همه دامپزشکاست.بخدا من دوست دکتر نیستم وتا حالا ندیدمش و با خیلی کارهاش مخالفم ولی ایشون حامی واقعی دامپزشکی هستن و امیدوارم به جایگاه واقعیشون در این حرفه و زمینه برسند. بهتره کمی دور اندیش باشیم وهمیشه خودمونو نبینیم.
نظر شما
ادامه