کد خبر: ۵۱۵۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

در آستانۀ گرامیداشت روز داروسازی، مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، «دکتر حسینعلی سلطانی» فرا رسیدن روز داروسازی را به داروسازان تبریک گفت.

در این پیام، آمده است:

پنجمین روز شهریور ماه، زادروز حکیم محمدبن زکریای رازی؛ پزشک، شیمیدان، داروشناس و داروساز ایران زمین روز داروسازی نام گرفته است تا از تلاش و زحمات اکسیرسازان سلامت تقدیر کرد.

داروسازان با تکیه بر دانش، مهارت، تحقیق و پژوهش از ترکیب و مواد بی جان، معجون و اکسیری خلق می کنند که به بیماران جانی دوباره می بخشند، دردی می کاهند و سلامت و شادابی را به ارمغان می آورند.

بی شک شما عزیزان با علم و فن آوری و بهره گیری از هوش و استعدادتان، دست به سحر و جادو می زنید تا چرخۀ سلامت بیماران را تکمیل نمایید.

زحمت ها و تلاش های شما نه همیشه و هر روز، بلکه لحظه به لحظه، با شفای هر بیمار، قابل تحسین است؛ اما این روز که به نام روز داروساز نام گذاری شده است، بهانه ای است تا تقدیر هر روزۀ خود را اعلام کنیم.

این امر برای ما دامپزشکان نیز افتخاری است که برای تأمین سلامت حیوانات بیمار و در نهایت ایجاد سلامت و امنیت در مواد غذایی جامعۀ بشری، همکاری نزدیک با داروسازان محترم و گرامی داشته باشیم.

اینجانب این روز را از طرف خود و همکارانم در مجموعۀ دامپزشکی استان، به همۀ داروسازان گرامی تبریک گفته و آرزوی سلامتی، بهروزی و موفقیت روز افزون برای یکایک شما عزیران دارم.

دکتر حسینعلی سلطانی

مدیر کل
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
1
آقای دکتر سلطانی _ باتشکر از پیام تبریک شما به مناسبت روز داروسازی من خود دکتر دامپزشک هستم ولی دو تا فرزندانم دکتر داروساز هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
0
0
احسنت
نظر شما
ادامه