کد خبر: ۵۱۶۰۵

یک پسر دو ساله که در جریان بازدید از باغ وحش تایلند به اشتباه وارد قفس پلنگ شده بود، مورد ضرب و شتم و آسیب جدی از سوی این حیوان واقع شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آوای نشاط، این کودک  به نام «اور برنز» و خانواده اش در حال بازدید از پارکی در کوه سامویی، تایلند بودند آنها تصمیم گرفتند با فیل ها و پلنگ عکس بگیرند.

مادر بزرگ این پسربچه به اشتباه تصور کرد گردشگران می توانند در کنار این حیوانات عکس بگیرند، بنابراین درب قفس را برای نوه خود باز کرد. با باز شدن درب، پلنگ شش ساله  به نام تونی از درون درب بیرون زد و روی کودک نو پا لگد زد. این پسر دچار شکستگی در استخوان گونه و با خونریزی شدیدی مواجه شد.

به محض وقوع این ماجرا گردشگران سعی کردند جلوی حیوان را بگیرند و کودک را نجات دهند اما این موضوع نشان می دهد امنیت پارک مذکور تا چه حد پایین است. پدر این کودک می گوید حیوان در قفسی نا ایمن قرار داشت و اساسا هر فردی می توانست به راحتی درب قفس را باز کند. هیچ آمبولانسی نزدیک به باغ وحش وجود نداشت و کارکنان باغ وحش نیز بسیار ناکارامد بودند.

او ادامه می دهد: "ما احساس می کردیم که درمانده ایم. من سوار اتومبیل ها شدم و خواستم که او را به بیمارستان منتقل کنم. همه ترسیده بودیم باور نمی کردیم چنین فاجعه ای رخ داده است."

دایی این پسر نیز گفت: "ما منتظر باز شدن درب قفس پلنگ بودیم و نمی دانستیم قلاده ندارد. به محض باز شدن درب پلنگ به ما حمله کرد و کودکمان را مورد ضرب و شتم قرار داد. پلنگ حدود چهار یا پنج ثانیه روی صورت کودک فشار می آورد تا اینکه یکی از افراد محلی به سر ببر لگد زد. همه شوکه شدند. ما به دنبال کسی بودیم که ما را به بیمارستان ببرد. اما خبری نبود."

اگرچه مسئولان باغ وحش گفته اند هزینه های درمانی کودک را پرداخت می کنند اما این موضوع مان از این نمی شود که به یاد بیاوریم این پارک امنیت ندارد.

 

نظر شما
ادامه