کد خبر: ۵۱۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - معاون بهداشتی وزیر بهداشت در پی بروز موارد آنفلوآنزای پرندگان در برخی مرغداری‌های کشور گفت: به هیچ وجه امسال مورد انسانی آنفلوانزای پرندگان در کشور نداشته‌ایم.

دکتر علیرضا مصداقی‌نیا در حاشیه همایش کشوری پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر درباره مباحث مطرح شده مبنی بر بروز آنفلوآنزای پرندگان در برخی مرغداری‌های کشور و معدوم کردن این پرندگان، گفت: به طور معمول در فصول سرد بیماری‌های فصلی و از جمله انواع آنفلوآنزاها در تمام نقاط دنیا بروز می‌کند.

وی ادامه داد: تمام دست‌اندرکاران مربوطه برنامه‌های خوب و قوی را اجرا کرده‌اند تا مورد انسانی آنفلوآنزای پرندگان در کشور نداشته باشیم.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت در ادامه با تاکید بر کنترل عوامل بروز بیماری‌های غیرواگیر، استرس‌، استعمال دخانیات، کم تحرکی، استفاده از مواد غذایی نامناسب و ... را از جمله عوامل خطر بروز بیماری‌های غیرواگیر عنوان کرد.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محفوظ
|
-
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
0
اما خوکی تا دلتان بخواهد در بیمارستان ها بستری هستند خود اینجانب از انفلونزای خوکی دهشتناکی جان سالم به در برده ام جهت اطلاع دوستان از علائم مشخصه آن اختلال تنفس است تا به حدی که گاها حس می کنیم قطع میشود.
نظر شما
ادامه