کد خبر: ۵۱۶۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی گفت: تولید سالانه محصولات کشاورزی در استان ۱۰ میلیون تن است و ۱۰ درصد کل محصولات کشاورزی کشور در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر کامیار داهیم» امروز در دومین جلسه هماهنگی مدیران کل دامپزشکی سراسر کشور که در سالن هتل آنای ارومیه برگزار شد اظهار کرد: آذربایجان‌غربی دارای سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت بوده و ۴.۷ درصد جمعیت کشور در این استان زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شرایط تولید محصولات کشاورزی و دامی در آذربایجان‌غربی فراهم است تصریح کرد: تولید سالانه محصولات کشاورزی در استان ۱۰ میلیون تن است و ۱۰ درصد کل محصولات کشاورزی کشور در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی بیان کرد: با وجود کاستی‌ها و تحریم‌هایی که وجود دارد اما از ورود برخی مواد غذایی و از مخاطرات مربوط به بیماری‌های بیوتروریستی جلوگیری می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه امنیت غذایی برای محصولات در استان فراهم شده است افزود: از سوی دیگر کنترل بیماری‌ها در استان انجام شده و وضعیت آرامی در آن حاکم است.

داهیم گفت: ارزش سرمایه دامی نیز ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده و سالانه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهداشت و امنیت غذایی هزینه می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به برخی مشکلات اظهار کرد: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی در منطقه مرزی قرار دارد، نیاز به هدایت و حمایت ویژه است و در این راستا، اعتبارات ملی باید افزایش یابد.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Belgium
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
0
1
عجب عجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0
1
عجب واژه عجیبی!!
بیماری بیوتروریستی؟؟؟؟؟

حملات بیوتروریستی را شنیده بودیم اما بیماری بیوتروریستی را ظاهراً تازه کشف کرده اند!!!!!!
نظر شما
ادامه