کد خبر: ۵۱۶۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

به فاصله کوتاهی از انتصاب دکتر ابراهیم توکلی به مدیرکلی مرکز حراست سازمان دامپزشکی کشور، طی مراسم معارفه‌ای، «مهندس یحیی غلامی» نیز به عنوان معاون حفاظت پرسنلی مرکز حراست این سازمان منصوب شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، با تصمیم مدیران مرکز حراست کل کشور و مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی، در فاصله ای کوتاه بعد از انتصاب دکتر ابراهیم توکلی مدیرکل جدید حراست سازمان دامپزشکی کشور، معاونت جدید حفاظت پرسنلی این مجموعه مهم و حساس حاکمیتی را به عهده گرفت.

مدیر کل امور اجتماعی سازمان حراست کل کشور در این دیدار با بیان اینکه گزینه ای جز مقاومت در مقابل کارشکنی‌ها و شیطنت‌های دشمنان جمهوری اسلامی وجود ندارد، افزود: تشدید تحریم‌ها طی دو سال گذشته توجه همه مسئولان را به حساسیت و اهمیت سازمان دامپزشکی کشور در صیانت از معیشت و اقتصاد مردم جلب کرده است.

وی با تشریح برخی از سرفصل‌های مهم وظایف اداره کل حراست در هر سازمانی گفت: صیانت از سازمان محل خدمت، پیشگیری از هزینه‌ سهل انگاری‌هایی که می‌تواند منجر به خطاهای بزرگ برخلاف منافع ملی شود؛ پیش‌بینی درست و ارائه مشورت پیشگیرانه به مدیران ارشد سازمان محل خدمت جهت نجات نظام از هرگونه مخاطره؛ کمک به تصمیم‌سازی درست مدیران و امانت‌داری مجموعه وزارت اطلاعات از جمله این وظایف است.

وی با اشاره به توصیه اکید وزیر اطلاعات مبنی بر اهمیت حرکت مسئولان حراست کل کشور بر مدار قانون و شرع گفت: خواسته صریح مقام وزارت حرکت در جهت ایجاد ثبات و آرامش در سازمان‌ها و پیشگیری از بروز هرگونه تخلف است.

 «مهندس حبیب کاظمی» رییس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی نیز در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت پیشگیری محوری در تمام ارگان‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی و رصد فرایند گلوگاه‌های مُفسدِه‌خیز و احراز صلاحیت‌ها، ابراز امیدواری کرد تا اداره کل حراست سازمان دامپزشکی کشور در دوره ریاست ابراهیم توکلی و همچنین حضور معاون جدید حفاظت پرسنلی مرکز حراست سازمان دامپزشکی کشور، کارنامه ای پربار و سراسر افتخار را برای نظام جمهوری اسلامی داشته باشد.

در این مراسم، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز به ایراد سخنانی در باب اهمیت امنیت ‌غذایی پرداخت و در بخشی از اظهاراتش با استناد به وجود احادیثی در باب امنیت و سلامت مردم به انتظارات از حوزه تخصصی دامپزشکی اشاره کرد و افزود: از آنجا که بخش عمده ای از همکاران سازمان دامپزشکی کشور تعلّق عاطفی به نظام جمهوری اسلامی دارند و چهره‌هایی ایثارگر و ارزشی هستند، این سازمان همواره از سازمان‌هایی بوده که نیروهای آن متعهد به نظام بوده و هستند.

لازم به ذکر است «دکتر ابراهیم توکلی» مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور در آغاز جلسه تودیع و معارفه معاون حفاظت پرسنلی این سازمان، ضمن خیرمقدم به مدیرکل امور اجتماعی سازمان حراست کل کشور و هیات همراه وی و همچنین مهندس حبیب کاظمی رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی، رئیس و معاونان و مدیران کل ستاد سازمان دامپزشکی کشور و سایر حاضران در این جلسه، از خدمات ارزنده و ماندگار سرپرست معاونت حفاظت پرسنلی این مرکز تشکر کرد و برای معاون جدید حفاظت پرسنلی این سازمان آرزوی توفیق کرد.

 معاون حفاظت پرسنلی مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی از ابتدای تیرماه سال جاری بنابر ضرورت به صورت موقت عهده‌دار سرپرستی معاونت حفاظت پرسنلی دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی شده بود.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Finland
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
0
1
آیا ممکن است "پیشگیری از بروز هرگونه تخلف" را با جزئیات تعریف فرمایند !!؟؟
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
0
2
انشاءالله که آقای مهندس غلامی مستقل باشد و فقط رسالت خود را به دقت و انصاف به انجام رساند. لازم هم نیست که به دورتر ها وقت بگذارد همون نزدیکی ها اگر به یک نفر که تابلو هم هست زوم کند و او را متوجه کند که دیگر کافی است مطمئن باشید ۸۰ درصد مشکلات دامپزشکی کشور حل میشود.
نظر شما
ادامه