کد خبر: ۵۱۶۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: هیچ گندم دارای ضایعات و همراه با فضولات تبدیل به آرد نخواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «محمود کاظمی نژاد» پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارخانه آرد در جویبار درباره خرید گندم همراه با فضولات حیوانی که در گلستان انجام شد گفت: تمامی ضایعات همراه گندم در فرایند بوجاری حذف می شود و هیچ مشکلی از نظر سلامت و بهداشتی وجود ندارد.

وی گفت: همان گندم وارد شده به کارخانه به چرخه مصرف و آرد وارد نمی شود. زیرا در فرایند بوجاری که در کارخانه صورت می گیرد، گندم پس از پالایش برای آرد مصرف می شود.

وی ادامه داد: خرید گندم همراه با فضولات حیوانی از کشاورزان به ضرر دولت است و خرید چنین گندمی سبب ضرر تجاری کارخانه می شود.

کاظمی نژاد تصریح کرد: در فرایند بوجاری تمامی ضایعات از گندم جدا می شود و خرید گندم همراه با ضایعات سبب شکست تجاری کارخانه می شود از اینرو مردم از نظر بهداشتی و سلامت هیچ نگرانی نداشته باشند.

معاون بازرگانی شرکت غله مازندران افزود: گندمی که به آرد تبدیل می شود فاقد ضایعات بوده و مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
0
1
آلودگی فیزیکی رو حذف میکنی،آلودگی میکروبیش رو چکار میکنی؟!!
ما 40 ساله دیگه نگران هیچی نیستیم.هیچی برامون اهمیت نداره.منتظریم روز مرگمون فرا برسه.مرسی که میگی نگران نباشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
ما اصلا از هیچ چیزی نگران نیستیم چون فورا همه چیز تکذیب میشه و بعدا میفهمیم که واقعیت داشته .
نظر شما
ادامه