کد خبر: ۵۱۶۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
مدیرکل دفتر سازمان‌های تخصصی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی:
«دکتر بهمن عابدی کیاسری» افزود: پس از پیگیری‌های مستمر در طول 2 سال گذشته، گواهی بهداشتی صادرات آبزیان به کشور کره جنوبی مورد تایید آن کشور قرار گرفت...


حکیم مهر: سازمان دامپزشکی کشور موفق به مجوز لازم جهت صادرات آبزیان به کشور کره جنوبی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر بهمن عابدی کیاسری»، مدیرکل دفتر سازمان‌های تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان امروز شنبه با اعلام این خبر افزود: پس از پیگیری‌های مستمر در طول 2 سال گذشته، گواهی بهداشتی صادرات آبزیان به کشور کره جنوبی مورد تایید آن کشور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کره جنوبی رسما صادرات آبزیان (انواع ماهی، میگو، سخت پوستان و ...) را از تاریخ 24 مرداد 98 مجاز اعلام کرده است، افزود: از این پس شرکت‌های تولیدکننده کشورمان می‌توانند با طی فرایند صادرات و اخذ مجوز سازمان دامپزشکی، نسبت به صادرات محصولات خود به کره جنوبی اقدام کنند.

عابدی افزود: با عنایت به فراهم‌شدن زمینه صادرات این محصولات به کره جنوبی، امید است که شرکت‌های ایرانی بتوانند در آینده نزدیک در بازار محصولات دریایی کره جنوبی حضور فعال داشته باشند.

مدیرکل دفتر سازمان‌های تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور گفت: اخذ مجوز صادرات به کره جنوبی به موازات اخذ مجوز برای صادرات به چین، جزء راهبردهای سازمان دامپزشکی کشور برای رفع موانع صادرات محصولات دامپزشکی به شرق آسیا بوده و موفقیت بزرگی در کارنامه سازمان دامپزشکی است.




انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
1
پی نوشت چه ربطی به موضوع داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
0
0
مشکل ما صادرات نیست.
مشکل ما عدم امکان بازگشت پول هست.
نظر شما
ادامه