کد خبر: ۵۱۷۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر


فرمانده پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه جاسک گفت: هفت فروند کشتی مخصوص صید ترال به دلیل تخلف صید توسط این نیرو توقیف شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «ناو سالار یکم پاسدار تیمور پایداره» روز چهارشنبه در همین زمینه افزود: در گشت شناورهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص شد این شناورها در زمینه‌های رعایت فاصله به ساحل و صید آبزیان تخلف داشته اند

وی ادامه داد: شناورهای یاد شده ۲۲۲ تن انواع آبزیان را صید کرده بودند که پرونده آن‌ها برای رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد

۲۴ خدمه خارجی تحویل مقامات قضایی شدند 

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه نیز در اطلاعیه ای از توقیف ۷ فروند کشتی صیادی ترال توسط یگان شناوری پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه در منطقه جاسک خبر داد و اعلام کرد: این شناورها که ۲۴ خدمه آن خارجی هستند، شامگاه گذشته (سه شنبه) به دلیل رعایت نکردن فاصله مجاز از ساحل برای صیادی و تخلف صید آبزیان، توسط شناورهای نیروی دریایی سپاه توقیف و به منظور ادامه روند رسیدگی به پرونده تخلف، تحویل مقامات قضایی شدند.

در این اطلاعیه با بیان اینکه شناورهای توقیف شده ۲۲۲ تن انواع آبزیان را صید کرده اند، تاکید شده است: نیروی دریایی سپاه با راه اندازی بسیج دریایی و گشت‌های شناوری با هرگونه تخلف در حوزه صیادی که معیشت و زندگی مردم منطقه را با چالش و مشکل مواجه کند، با جدیت برخورد می‌کند.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
|
United States of America
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0
2
از اساتید محترم سوالی دارم پای کشتی های غارت گر چینی را کی به آبهای سرزمینی ایران باز کرد ؟این کشتی ها به تخم ماهی ها هم رحم نکردند بسیاری از ماهی ها از جمله کوسه ماهی ها در جنوب نسل کشی شدند .واقعیت این است که اولین فردی که با چینی ها قرار داد بسته باید محاکمه شود . خیانتی که باعث باز شدن چشم بادامی ها به آبهای ایران شد .
ناشناس
|
France
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
2
همه اش نمایش است.جهت حفظ برجام امتیازات وحشتناکی داده اند.شک نکنید الان کشتی داره کارش را ادامه میده.می خواهند گردن جناه مقابل بیندازند
نظر شما
ادامه