کد خبر: ۵۱۸۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
در دیدار روسای دامپزشکی ایران و چین در حاشیه اجلاس منطقه‌ای oie:
«دکتر رفیعی پور» افزود: صدور مجوز واردات و ثبت شرکتهای واجد شرایط ایرانی گام بزرگی در توسعه صادرات ایران و همکاریهای دولت چین محسوب می گردد...


حکیم مهر: روسای دامپزشکی ایران و چین در شهر سندایی ژاپن با هم دیدار نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی، در این دیدار «دکتر علیرضا رفیعی پور» گفت بر خودم وظیفه میدانم از مهمان نوازی و پذیرایی دولت چین در سفر اخیر وزیر محترم جهاد کشاورزی ایران و اینجانب به چین تشکر نمایم.

رییس سازمان دامپزشکی ایران ادامه داد این سفر برکات زیادی داشت که مهمترین آنها موافقت نهایی چین برای واردات محصولات آبزیان ایران بعد از ۲ سال پی گیری دفتر بین الملل سازمان بوده است.

دکتر رفیعی پور گفت صدور مجوز واردات و ثبت شرکتهای واجد شرایط ایرانی گام بزرگی در توسعه صادرات ایران و همکاریهای دولت چین محسوب می گردد.

رییس سازمان دامپزشکی ایران افزود مشابه این اقدام مثبت چین، در صدور مجوز واردات محصولات لبنی ایران به چین قابل تکرار می باشد که امید است دولت چین به این درخواست دامپزشکی ایران نیز پاسخ مثبت دهد.

وی گفت کلیه پرسشنامه های مربوط به محصولات لبنی هم تکمیل و توسط دفتر بین الملل سازمان و نیز از طریق مجاری دیپلماتیک ارسال شده است.

وی با اشاره به سطح بالای بهداشتی تولید محصولات دامپزشکی ایران به صدور مجوز واردات محصولات لبنی ایران توسط مالزی اشاره نمود و گفت امروز محصولات لبنی ایران در بسیاری از کشورها بازار دارد و امیدواریم بزودی روانه بازار چین گردد.

رییس دامپزشکی چین نیز با اهمیت خواندن روابط ایران و چین آمادگی خود را برای پی گیری موضوعات مورد اشاره اعلام نمود و اظهار امیدواری کرد که صادرات ایران به چین توسعه یابد و دو کشور به توازن اقتصادی برسند.

این دیدار در حاشیه اجلاس منطقه ای oie در ژاپن برگزار گردید.

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0
0
از چینی ها بپرسید تسری روکی میدهند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
0
علی برکت الله انشالله را گفتید یا نه؟
نظر شما
ادامه