کد خبر: ۵۱۸۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر


مجمع عمومی انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی استان مازندران روز چهارشنبه مورخ 98/6/13 در محل دفتر انجمن در شهرستان ساری برگزار شد و اعضای هیئت مدیره جدید آن برای یک دوره سه ساله از سوی اعضا انتخاب شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی انجمن مسئولین فنی بهداشتی استان مازندران، به دنبال برگزاری مجمع عمومی و انتخاب هیئت رئیسه و ناظرین مجمع، پس از انجام تغییرات اساس نامه، «دکتر سیامک سپهری» رئیس هیئت مدیره دوره اول انجمن، گزارشی از عملکرد سه ساله هیئت مدیره ارائه داد که به تایید مجمع و بازرس انجمن رسید.

سپس کاندیدهایی که برای شرکت در انتخابات هیات مدیره و بازرس آمادگی خود را اعلام کرده بودند، خود را برای حاضران معرفی کردند و در نهایت پس از رای گیری زیر نظر نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، به ترتیب آرای مأخوذه افراد زیر به عنوان اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرس انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی استان مازندران برای یک دوره سه ساله از سوی اعضا انتخاب شدند.

اعضای اصلی هیئت مدیره:

1- دکتر آیدا کریمی روزبهانی

2- دکتر شهرام حسن نژاد

3- دکتر رضا نیکزاد

4- دکتر حسام بهشتی زاده

5- دکتر نصرت الله رجبی                                  

اعضای علی البدل هیئت مدیره:

1- دکتر محسن مشائی شکوهی

2- دکتر بهار ملک پور

بازرس اصلی:

دکتر مائده نوری

بازرس علی البدل:

دکتر مصطفی پورتیموری

ضمن تبریک به همکاران منتخب، از همه اعضایی که با حضور و مشارکت فعال خود، موجب برگزاری هر چه بهتر و پربارتر مجمع عمومی شدند، کمال سپاس و امتنان را داریم.







انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
1
جوان گرایی فراموش نشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
1
با سلام
استان مازندران با این همه مسئول فنی ، چرا اینقدر کم در انتخابات حضور داشتند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه