کد خبر: ۵۱۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

بازرسی های دوره ای کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان آران و بیدگل از سطح مراکز عرضه فرآورده های خام دامی منجر به جلوگیری از فعالیت افراد سودجو در این صنف گردیده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان آران و بیدگل، «دکتر امیرحسین شفیعیان» رئیس شبکه در تشریح جزییات این خبر گفت: یک واحد مرغ فروشی به علت عرضه فرآورده خام دامی غیر بهداشتی، تکرار تخلف های متعدد و همچنین هتاکی به کارشناس شبکه دامپزشکی با دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان پلمب و متخلف به مراجع قضایی معرفی گردید.

وی افزود: بازرسی های دوره ای از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهرستان به طور مستمر توسط کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی مواد غذایی این شبکه در حال انجام می باشد که این مهم منجر به جلوگیری از فعالیت افراد سودجو در این صنف گردیده است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آران و بیدگل در پایان از عموم شهروندان محترم درخواست نمود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در سطح مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، گزارش آن را از طریق تماس با شماره سراسری 1512 دامپزشکی اعلام نمایند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بی نام
|
France
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
0
اینکه شخص متخلف بجای عذرخواهی و اظهار ندامت به بازرس دامپزشک هتاکی کرده است در نوع خودش جالب توجه هست وجالب تر از آن که سودجویان بزرگتری هستند که با زبان نرم واصطلاحا چرب زبانی تخلفات به مراتب بزرگتر انجام میدهند که دامپزشکی فقط میتواند به آنها خداقوت بگوید ..
نظر شما
ادامه