کد خبر: ۵۱۸۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

نحوه رعایت ضوابط اجرایی مدیریت سبز در امور فنی و تخصصی مرتبط با دامپزشکی و همچنین در تمام واحدهای زیر مجموعه اداره کل دامپزشکی قزوین، پایش و رفع نقص می شود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر حمید زینالی» مدیر کل دامپزشکی استان صبح امروز پنج شنبه 14 شهریور در کارگروه مدیریت سبز اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت:  ضوابط مدیریت سبز یکی از ضروری ترین اموری است که اجرای صحیح آن در کلیه اماکن می بایست در دستور کار باشد.

دکتر زینالی تصریح کرد: با توجه به منابع محدود انرژی، رعایت دستورالعملهای مدیریت سبز می تواند موجب حفظ ذخایر ماده و انرژی کشور شده و امکان زندگی را برای آیندگان فراهم کند.

زینالی تاکید کرد: بررسی میزان مصرف آب و برق و گاز و ظروف یکبار مصرف  در اداره کل دامپزشکی استان قزوین با اجرای برنامه های آبیاری قطره ای، استفاده ازگیاهان مناسب، نصب شیرآلات کاهنده مصرف آب، استفاده از وسایل برقی و گاز سوز دارای برچسب مصرف انرژی و... در سال جاری تحت پایش قر ار خواهد گرفت تا با برنامه ریزی دقیق بتوانیم مصرف را بصورت مداوم کاهش داده و با استفاده از وسایل و ابزار بهینه سازی مصرف، نقشی در کاهش مصرف انرژی داشته باشیم.

دکتر زینالی همچنین از اجرای مدیریت سبز در امور فنی و تخصصی مرتبط با دامپزشکی خبر داد و اعضای کارگروه خواست در راستای کاهش مصرف مواد مصرفی و انرژی برنامه های خود را ارائه کنند.

این مقام مسئول همچنین از برگزاری دوره های آموزشی راهکارهای اجرای مدیریت سبز برای کارکنان خبر داد و افزود: برنامه های آموزشی نقش بسزایی در ارتقاء سطح آگاهی آحاد جامعه بر عهده دارد که امیدواریم با برنامه ریزیهای به عمل آمده و برنامه های تشویقی نقشی در فرهنگ سازی اجرای مدیریت سبز در جامعه ایفا کنیم .

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
0
0
این همه هیاهو برای 4 تا اداره خیلی مسخره است. برای جلوگیری از هدر رفت منابع اگه جلوی یک میلیونیم اختلاسهای جهاد و بگیرید اثراتش هزاران برابر این نمایشهاست.
نظر شما
ادامه