کد خبر: ۵۱۸۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

اولین جلسه کارگروه حیوانات شهری کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران به ریاست «مهندس حسینی میلانی» رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران و با حضور «دکتر انصاری» مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، نماینده شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری به عنوان متولی امور حیوانات شهری، «دکتر ماهان بیطرف» و «دکتر پیام محبی»، «دکتر ناصر عبادتی» و «امین حکمت» فعال محیط زیست تشکیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک، در ابتدا مهندس حسینی میلانی به تشریح وضعیت موجود و توضیح چشم انداز شورای شهر در خصوص رسیدگی به وضعیت حیوانات شهری، اقدامات صورت گرفته و اقدامات مورد نیاز پرداختند.

در این جلسه مهندس مجیدی نوا ارائه گزارشی از خلع ید پیمانکار نقاهتگاه کهریزک و اقدامات زیرساختی و تاسیساتی انجام شده طی دوهفته اخیر جهت ارتقا سطح کیفی نفاهتگاه آرادکوه توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرارائه کردند.

خانم دکتر انصاری نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در امر نظارت بر کنترل جمعیت سگ های بدون صاحب در شهرداری تهران و شرح ساختارهای در حال شکل گیری با همکاری نهادهای مسئول و تخصصی پرداختند.

در ادامه پس از صحبت های دکتر بیطرف بر لزوم شفافیت عملکرد و اقدامات تخصصی و تغییر رویه گذشته بر نیاز به اخذ پروانه های بهداشتی و قانونی جهت فعالیت های دامپزشکی و رعایت حقوق حیوانات در کلیه مراحل تاکید شد.

امین حکمت فعال محیط زیست حاضر در کمیته نیز ضمن انتقاد از وضعیت موجود خواستار بهبودی شرایط با همکاری نهادهای مردم نهاد شد.

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
عالیه
ناشناس
|
France
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
لطفا همه انجمن های صنفی درمانگاههای کشور عضو کانون سراسری بشن واقعا تعرفه ها شرم اوره
نظر شما
ادامه