کد خبر: ۵۱۸۹۸
تعداد نظرات: ۷ نظر


فهرست مجوزهایی که توسط وزارت جهاد کشاورزی در معاونت‌ها و سازمان‌های این وزارتخانه صادر می شود، منتشر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، فهرست مجوزهای فعالیت وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در معاونت های مختلف این وزارخانه و سازمان ها منتشر شد.

لیست این مجوز‌ها به شرح زیر است.

ارائه مجوز واحدهای امور دام، ارائه زنجیره تولید فرآورده های دامی، ارائه مجوز واحدهای باغبانی، ارائه مجوز واحدهای زراعت و مکانیزاسیون کشاورزی، ارائه مجوز واحدهای آب و خاک، ارائه مجوز صالحیت و فعالیت شاغلین سامانه های نوین آبیاری، ارائه مجوز عرضه لوازم و تجهیزات آبیاری، ارائه مجوز واحدهای بازرگانی و صنایع کشاورزی، ارائه مجوز صادرات و واردات کشاورزی، ارائه مجوز واحدهای اقتصادی کشاورزی،ارائه مجوز شرکت تخصصی محیط زیست و فضای سبز، ارائه پروانه های بهداشتی اماکن دامی و صنایع وابسته به دام، ارائه پروانه کارخانجات و کارگاه های دامپزشکی، ارائه پروانه مراکز و شرکت های خدمات دامپزشکی،  ارائه گواهی بهداشتی کالاهای تحت نظارت دامپزشکی، ارائه پروانه ساخت و تولید کالاهای تحت نظارت دامپزشکی، ارائه گواهیهای بهداشتی اماکن دامپزشکی، ارائه گواهی ثبت و فروش کالاهای دامپزشکی، ارائه پروانه اشتغال دامپزشکی، ارائه مجوز تکثیر و پرورش آبزیان،  ارائه مجوز صید و صیادی، ارائه مجوز صادرات و واردات آبزیان، ارائه مجوز نگهداری و فروش آبزیان، ارائه مجوز واحدهای شیلاتی، ارائه مجوز بهره برداری از منابع طبیعی، ارائه مجوز حمل محصولات و محصولاتمنابع طبیعی، ارائه مجوزهای شرکت تخصصی جنگل ها، مراتع و آبخیزداری، ارائه مجوز واحدهای حفظ نباتات، ارائه مجوز قرنطینه و بهداشتی محوله های گیاهی، ارائه تائیدیه صادرات و واردات نهادههای حفظ نباتات، ارائه مجوز ترخیص گمرکی آفتکش ها و محموله های گیاهی، ارائه مجوز سنتز و تولید مواد اولیه آفتکش های گیاهی، حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها (13021194000)، ارائه مجوز واحدهای تعاون روستایی،  ارائه مجوز فعالیت تشکل خبرگان کشاورزی، ارائه تائیدیه به تشکل های کشاورزی و ارائه خدمات امور چای است.

برای مشاهده فهرست کامل مجوزهای فعالیت وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در سازمان ها و معاونت های  این وزارتخانه در زیرمجموعه های خود اینجا کلیک کنید.


انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
چرا داروخانه دامپزشکی رو فقط به پیرمردها میدن؟
پاسخ ها
حسنی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
بهتره بگید به امتیاز بالا میدن. شما هم میتونید مدرک تخصص بگیرید و در جوانی امتیازتون رو ببرید بالا دوست عزیز. هر قانون بدی از بی قانونی بهتره
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
دامپزشکی ...... هیچ کاری نداره و فقط با انحصاری کردن مجوزها میخواد بگه منم کسی هستم. افسوس که یکی از بهترین رشته شغلهای دنیا در این مملکت افتاده به دست افراد .......ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
جناب حسنی
بی قانونی یعنی داشتن داروخانه توسط غیر دکتر داامپزشک
بخاطر امثاال تکنیسینهایی که به ناحق داروخانه دارن بنده باید ده سال در منطقه محروم کار کنم که امتیازم به داروخانه برسد اما به شرطی که پنج کلینیک قبل از من بصورت جدید احداث شده باشد
بنظرم چهل سالگی دیگر جوانی نیست
جوانی یعنی من کاردانی رو در ۲۰ سالگی میگرفتم و بعداز خدمت یعنی ۲۲ سالگی داروخانه داشتم
حسین ترابی
|
United States of America
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
2
2
وقتی رئیس سازمان دامپزشکی کشور توسط وزیر کشاورزی تعیین و رئیس سازمان نظام دامپزشکی به توصیه ایشان انتخاب میشود چه انتظاری دارید؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
1
0
الکی به سر و کله هم نزنیم...
دوران طلایی داروخانه ها تمام شد و به زودی با واگذاری مجوزهای سازمان به بخش خصوصی دوران طلایی کلینیکها شروع میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
1
همان طور که جناب آقای دکتر ترابی به درستی اشاره کردند
مشکل اصلی ما،
قرار داشتن دامپزشکی در وزارت خانه جهادکشاورزی است
که خودش حتی تولیدکننده هم نیست،
درد تولیدکننده را نمی فهمد و اصلا بویی از امور بهداشتی و سلامت نبرده است و کارش در عمل تجارت و حمایت از دلالان رانت خوار است.

نمونه اش همین واردات 500 هزار تن ذرت کپک زده توسط وزارت جهادکشاورزی است که هم باعث تلفات در دام و طیور و هم تهدید سلامت انسان است.
نظر شما
ادامه