کد خبر: ۵۱۹۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر


رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه اظهار داشت: واکسیناتورهای شبکه های دامپزشکی همواره به علت شرایط شغلی و برخورد با دام آلوده، مراحل آماده سازی واکسن زنده و یا از راه استنشاق عامل بیماری در محیط کار در معرض تهدید این بیماری مشترک بین انسان و دام می باشند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه، «دکتر محمد سلیمانی پور» رئیس شبکه گفت: یکی از واکسیناتورهای این شبکه به بیماری تب مالت مبتلا شده است.

وی ضمن دلجویی از کارمند مبتلا به بیماری تب مالت گفت: واکسیناتورهای شبکه های دامپزشکی همواره به علت شرایط شغلی و برخورد با دام آلوده، مراحل آماده سازی واکسن زنده و یا از راه استنشاق عامل بیماری در محیط کار در معرض تهدید این بیماری مشترک بین انسان و دام می باشند.

دکتر سلیمانی پور تصریح کرد: نظر به اینکه نیروهای دامپزشکی در خط مقدم مقابله با بیماری های مشترک بین انسان و دام قرار دارند و سلامت همکاران بسیار حائز اهمیت می باشد، افزود: واکسیناتورهای این شبکه جهت تست تب مالت به مرکز بهداشت و درمان شهرستان معرفی شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه در پایان بیان کرد: در سال گذشته از 14 هزار راس دام سبک و سنگین نمونه گیری و آزمایش غربالگری بیماری بروسلوز انجام و همچنین در راستای پیشگیری از این بیماری بیش از 13 هزار راس دام سبک و سنگین تحت پوشش واکسیناسیون قرارگرفته اند.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر کاوه عابدپور
|
United States of America
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
0
3
بیماری نمونده نگیریم؟من تب مالتم ۳ بار عود کرده.بیماریهای پوستی مثل قارچها و زرد زخم که فراوان گرفته ایم.ضربات فیزیکی ی دام هم از شمارش خارج شده اند.خدا وکیلی این شغل ما شغلی نیست.چه خصوصی چه دولتی.
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
0
1
پول خونمون رو میدم فقط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
0
0
چرا به دامپزشکی سختی کار نمیدن پس ؟؟؟
نظر شما
ادامه