کد خبر: ۵۱۹۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل از کشف هزار کیلوگرم گوشت گوسفندی منجمد فاسد در اردبیل خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر صادق صالحی»، مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل صبح امروز گفت: همزمان با اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در ایام محرم هزار کیلوگرم گوشت گوسفندی منجمد تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف از یکی از سردخانه‌های استان کشف و با انجام هماهنگی لازم با مراجع قضایی معدوم شد.

او افزود: این محموله طی بازدید‌های دوره‌ای اکیپ‌های نظارتی از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی کشف، ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل با تأکید بر اینکه دامپزشکی مصمم است با تشدید نظارت‌های بهداشتی، فرآورده‌های خام دامی سالم در اختیار شهروندان و سوگواران عزیز استان قرار گیرد گفت: هدف دامپزشکی تأمین امنیت غذایی و به دنبال آن تأمین سلامت عمومی جامعه است و در این راستا از هیچ تخلفی چشم پوشی نکرده و متخلفین بدون اغماض به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

صالحی از شهروندان خواست به هنگام خرید گوشت قرمز حتماً به ممهور بودن آن به مهر بهداشتی دامپزشکی تـوجـه نموده و در هنگام تهیه فراورده‌های خام دامی بسته بندی به تاریخ تولید، انقضاء و کد بهداشتی محصول دقت نمایند و در صورت مشـاهـده موارد غیر قابل بهداشتی با شماره تلفن ۳۳۳۹۴۸۰۰ تماس حـاصل نموده و مراتب را گزارش نمایند و مطمئن باشند در اسرع وقت به گزارشات مردمی رسیدگی می‌شود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
احیانا اینا گوشتای احتکار شده نیست ک قیمت گوشت رو افزایش و نارضایتی معدنی!، ایجاد کنه؟
نظر شما
ادامه