کد خبر: ۵۱۹۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان در دهه محرم، اکیپ های ثابت و سیار دامپزشکی رودسر به منظور تشدید بازرسی های بهداشتی دامپزشکی به ارائه خدمات رایگان پرداختند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی گیلان، «دکتر سرهندی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رودسر اظهار داشت: بازرسین این شبکه در این دهه در عملیات گشت مشترک در گلوگاه شهر چابکسر این شهرستان یک خودروی نیسان حامل دو تن روده مرغ که از مبدا تهران به سمت مازندران در حال حرکت بود را توقیف و پس از بازرسی جهت معدوم سازی روانه کشتارگاه صنعتی لنگرود کرد که پس از امحا محموله، مالک خودور به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در ادامه افزود: همچنین در این دهه بازرسین این شبکه به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان از مراکز عرضه دام، آسایشگاه سالمندان، بقعه ها و تکایای مساجد و زیارتگاه های شهرستان بازدید کردند که از تعداد 475 لاشه گوسفند و 25 لاشه گاو و گوساله معاینه بهداشتی بعمل آمد و در این راستا مقدار 135 کیلوگرم اقلام غیرقابل مصرف حذف و معدوم شد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
تمام روده های مرغ در کشتارگاههای طیور،بارگیری و به سمت مزارع پرورشی ماهیان‌گرمابی می رود.بهتر است موضوع از لحاظ علمی و فنی مورد بررسی قرار‌گیرد و اگر واقعا غذای مفید برای آمور و کپور و غیره است بصورت صحیح فرآوری شود
نظر شما
ادامه