کد خبر: ۵۱۹۷۱

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی گفت: در 5 ماهه نخست سال جاری تعداد 628 مورد بازدید از مرکز بخش خصوصی اعم از مراکز درمانی، داروخانه ها، مراکز مایه کوبی دام و طیور، پخش های استانی، آزمایشگاه ها و کارخانجات تولید کننده افزودنی خوراک دام و طیور انجام شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، «دکتر صباغ زاده» رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان گفت: این بازدیدها با هدف کنترل عملکرد صحیح و مطابق ضوابط و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی صورت می گیرد.

وی گفت: در این بازدیدها مواردی از قبیل رعایت دمای مناسب داروخانه و انبار، عدم وجود داروهای تاریخ گذشته، کنترل حضور مسئولان فنی و رعایت ساعات کاری و غیره مورد بررسی قرار می گیرد.

صباغ زاده: کارشناسان دارو و درمان رصد و پایش زنجیره تامین تا توزیع داروها و واکسن ها را به طور مستمر انجام می دهند. 

وی افزود: در بازه ی زمانی 5 ماهه نخست سال جاری تعداد شش هزار و 772 دام و طیور در درمانگاه های بخش دولتی و تعداد هفت هزار و 998 دام و طیور در مراکز درمانی بخش خصوصی معاینه و درمان شدند که نشاندهنده خدمت رسانی بخش خصوصی همگام با بخش دولتی بوده و در این راستا مراکز بخش خصوصی در ایام تعطیل کشیک بوده تا در مواقع ضروری به دامداران خدمات ارائه نمایند.

 

نظر شما
ادامه