کد خبر: ۵۱۹۸۱

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر از برخورد قانونی با واحدهای که به صورت غیرمجاز نسبت به تولید خوراک دام اقدام می نمایند خبر داد.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر، «دکتر سعید جان بخش» رئیس شبکه دراین خصوص گفت : در راستای نظارت بهداشتی بر واحدها ی تولید خوراک دام، کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه یک واحد تولید خوراک دام را که بصورت غیر مجاز فعالیت می نمود، شناسایی نمودند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و حضور عوامل نیروی انتظامی، جهادکشاورزی، تعزیرات حکومتی شهرستان در محل، مقدار تقریبی 90 تن مواد اولیه و محصول نهایی خوراک دام تولید شده را توقیف و فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: این شبکه با نظارت مستقیم بر واحدهای تولید خوراک دام شهرستان در حفظ و حراست از سرمایه های دامی و همچنین ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه فعالیت می نماید و با توجه به اینکه تولید خوراک دام نیازمند اخذ مجوز از سازمان دامپزشکی کشور و همچنین دریافت پروانه بهره برداری است، با واحدهایی که بصورت غیر مجاز در این زمینه فعالیت می کنند، برخورد قانونی خواهد داشت.

 

نظر شما
ادامه