کد خبر: ۵۲۰۴۳

سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه معرفی شد. از زحمات رمضانی در زمان مسئولیت تقدیر و کاووسی از امروز عهده دار مسئولیت در شبکه دامپزشکی سربیشه شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه، «دكتر محمد اصغر زاده» مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی  در جلسه تودیع و معارفه سرپرست شبکه دامپزشکی سربیشه به نقش و اهمیت وظايف دامپزشكي اشاره كرد و افزود: دامپزشکی با كنترل و نظارت بهداشتي بر كليه محصولات با منشاء دامي از یکسو و از سوی دیگر مبارزه و كنترل بيماريهاي دام و طيور از طريق واكسيناسيون و پيشگيري از بيماري هاي مشترك بين انسان و دام باعث ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومي جامعه مي شود.

محمد اصغر زاده افزود: پرسنل دامپزشکی در تمام مدت شبانه روز آمادگی کامل را جهت انجام وظایف محوله دارندوتوصیه کرد که همکاران دستورالعمل های سازمان دامپزشکی را بدانند و سرلوحه کار خود قرار دهند و در جهت حل مشکلات تولید کنندگان کوشا باشند.

محمد اصغرزاده گفت: پرسنل مجموعه دامپزشکی بعنوان سرباز، در حال مبارزه با بیماری های دامی ومشترک بین انسان و دام هستند و مدیران در خط مقدم در کنار این پرسنل حضور دارند که با همت وتلاش همرزمان و همکاران خوشبختانه هیچ بیماری در سطح استان مشاهده نشده است.

در پایان جلسه ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای «محسن رمضانی» در مدت زمان مسئولیت «دکتر هادی کاووسی» بعنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان معرفی شد.

 

 

نظر شما
ادامه