کد خبر: ۵۲۰۵۸

کارگروه استاندارد و ایمنی ستاد توسعه فناوری‌نانو با اشاره به برگزاری ۵ کارگاه تخصصی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو، اعلام کرد که علاقه‌مندان می‌توانند از تخفیف ویژه برای ثبت‌نام در این کارگاه‌ها استفاده کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، پنج کارگاه‌ تخصصی در حوزه علوم آزمایشگاهی و فناوری نانو توسط کارگروه استاندارد و ایمنی ستاد توسعه فناوری‌نانو و با حضور اساتید مجرب از ۱۸ الی ۲۴ مهرماه سال جاری همزمان با دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزشی ترویجی آشنایی با روش‌های استاندارد شناسایی، اندازه‌گیری و تعیین مشخصات نانو مواد، کارگاه آموزشی ترویجی ایمنی و بهداشت کاربا نانو مواد در آزمایشگاه‌های آموزشی و تحقیقاتی، کارگاه آموزشی ترویجی استانداردسازی همگام با توسعه فناوری ،کارگاه آموزشی ترویجی گواهی دهی محصولات فناوری نانو (نشان نانو)،کارگاه آموزشی ترویجی فناوری نانو در دامپزشکی، کاربردها و فرآیندهای مجوزدهی، عناوین ۵ کارگاه تخصصی در حوزه فناوری نانو است.

کارگاه آموزشی ترویجی فناوری نانو در دامپزشکی، کاربردها و فرآیندهای مجوزدهی دارای امتیاز آموزش ضمن خدمت برای کارکنان سازمان دامپزشکی است.

جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو ایران، مهمترین و معتبرترین نمایشگاه‌های ایران در زمینه فناوری نانو می‌باشد که هر ساله با حضور شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در این حوزه برگزار می‌شود.

جشنواره فناوری نانو ایران با نام "Iran Nano"، رویدادی بین‌المللی و تخصصی است که به مدت ۴ روز برگزار می‌گردد. در این نمایشگاه محصولاتی در زمینه های مختلف نظیر آب و محیط زیست، انرژی، مراقبت‌های بهداشتی، خودرو، ساخت و ساز، نساجی، نفت، کشاورزی و بسته بندی و ... نمایش داده می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره ۰۹۲۱۲۷۹۵۴۸۶ تماس بگیرند و یا کلیک نمایند.

 


نظر شما
ادامه