کد خبر: ۵۲۱۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

حکیم مهر: تابناک اردبیل نوشت:

به دنبال انتشار یک گزارش از شیوه رفتار اطلاع رسانی ناقص در دامپزشکی استان اردبیل، این اداره کل در جدیدترین گزارش خود از کشف و معدوم سازی 1500 کیلوگرم گوشت فاسد، تصاویر مربوط به محموله مکشوفه فاسد را در سایت خود منتشر کرد .

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل با اعلام کشف، ضبط و امحاء  1590 کیلوگرم گوشت فاسد و غیر بهداشتی با هماهنگی مراجع قضایی در اردبیل افزود : این محموله به تعداد  9 رأس لاشه گاوی بدلیل حمل و نگهداری بدون رعایت استاندارد و ضوابط بهداشتی دامپزشکی دچار فساد و گندیدگی شدید و بوی تعفن بود که با حضور به موقع بازرسان بهداشتی دامپزشکی از یکی از سردخانه های استان کشف و معدوم شد .

تابناک اردبیل، این اقدام اصلاحی در رویه رفتاری اطلاع رسانی اداره کل دامپزشکی را قابل تقدیر دانسته و امیدوار است این شیوه به عنوان الگوی رفتاری برای سایر دستگاههایی که معمولاً در مواجهه با مسئولیت اجتماعی رسانه ها به جای پذیرش خطا و اصلاح وارد تقابل و تنش آفرینی با رسانه ها می شوند، مبدل شود .

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن سعیدی
|
United States of America
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
1
شفافیت و صداقت یک اصل مهم و ضروری است ولی باید همیشه از هر دو طرف رعایت شود.
نکته مهم دیگر اینکه رسانه ها در انعکاس خبر از هر دستگاه،باید در گزینش کردن و خلاصه کردن مراقب باشند که باعث تغییر در محتوا و فراهم کردن برداشت اشتباه توسط خوانندگان نشوند.
نظر شما
ادامه