کد خبر: ۵۲۲۰۳

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت: طبق تحقیقات اولیه از پزشکی قانونی مرحومه بر اثر حمله گاز گرفتگی سگ و خونریزی شدید کشته شده و هیچ آثاری از قتل در جسد ایشان وجود ندارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، شامگاه گذشته پس از انتشار خبر کشته شدن زن 80 ساله در روستای لشکام محله دهستان دهشال از توابع شهرستان آستانه اشرفیه بر اثر حمله دو قلاده سگ، شایعاتی مبنی بر احتمال انگیزه های شخصی در پی وقوع این حادثه یا رد خورده شدن انسان توسط سگ در شبکه های مجازی یا در محافل عمومی نقل می شود که برای بررسی ابعاد مختلف ماجرا با فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه تماس گرفتیم.

«سرهنگ عیسی روشن قلب» در خصوص ابعاد جدید حمله سگ به زن 80 ساله در آستانه اشرفیه، اظهار کرد: طبق تحقیقات به عمل آمده مرحومه که به تنهایی زندگی می کرده در حال رفتن به منزل فرزندانش بوده که مورد حمله دو سگ نر و ماده که به تازگی هم زایمان کرده بود، قرار می گیرد.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه در پاسخ به این سوال که آیا شخص یا اشخاصی شاهد حمله دو سگ بوده اند؟ چون در غیر این صورت ممکن است انگیزه شخصی و صحنه سازی مطرح شود؟ افزود: شاهد عینی در حین حمله حضور نداشته ولی طبق تحقیقات میدانی سگ ها از پرچین به مرحومه حمله کرده اند و حتی آثار لباس در برچین مشهود بود و تا حد فاصل کانال آب هم این بانو را کشیده اند.

وی ادامه داد: پس از سر و صداها، اهالی که در صحنه حاضر می شوند، مرحومه از نبض برخوردار بوده اما سرانجام بر اثر شدت جراحات وارده از ناحیه سر، صورت و دست و همچنین خونریزی فراوان فوت می کند.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه در پاسخ به اینکه آیا سگ ها پیدا شدند و خطری سایرین را تهدید نمی کند؟ گفت: سگ ها متعلق به برادرزاده مرحومه بودند که طرح شکایتی هم از فرزند ایشان صورت گرفته و بنابر گزارش مردم روستا این سگ ها سابقه حمله به دیگر اهالی را هم داشتند و بدون قلاده رها شده بودند، در حال حاضر هر دو سگ تحت قرنطیه محیط زیست هستند و دامپزشکی در حال تکمیل تحقیقات است.

وی با بیان اینکه پرونده برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی ارسال شده است، تصریح کرد: طبق تحقیقات اولیه از پزشکی قانونی مرحومه بر اثر حمله گاز گرفتگی سگ و خونریزی شدید کشته شده و هیچ آثاری از قتل در جسد ایشان وجود ندارد لذا از مردم تقاضا داریم برای کسب اطلاعات صحیح به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند و اخبار دقیق را از رسانه های رسمی دنبال کنند.

نظر شما
ادامه