کد خبر: ۵۲۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه اظهار داشت: پرونده متخلف با عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی به دادگاه کیفری دو شهرستان شهرستان ارجاع و بر اساس حکم قضایی فرد خاطی به پرداخت مبلغ 36 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه، «دکتر محمد سلیمانی پور» رئیس شبکه با تشریح جزییات این خبر گفت: کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه در حین بازرسی از یکی از فروشگاه های مواد غذایی سطح شهرستان، یک یخچال فریزر حاوی ماهی با علائم اولیه فساد را کشف و جهت نمونه برداری و بررسی آزمایشگاهی بعدی در محل پلمب و امانت سپاری نمودند.

وی افزود: در ادامه روند کار، به منظور نمونه برداری از محموله به فروشگاه مراجعه شد که متصدی واحد اقدام به نقل مکان و جابجایی یخچال مذکور نموده بود.

دکتر سلیمانی پور تصریح کرد: جهت پیگیری موضوع فوق طی مکاتبه با مراجع قضایی و جلب متصدی، یخچال به محل فروشگاه بازگردانده شد و محموله به علت فساد کامل به صورت کاملا بهداشتی معدوم گردید.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه در پایان خاطر نشان کرد: پرونده تخلف فوق با عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی به دادگاه کیفری دو شهرستان شهرستان ارجاع گردید که بر اساس حکم قضایی فرد خاطی به پرداخت مبلغ 36 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پریسا
|
Canada
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
یارو میلیاردی سود میکنه ۳۶ میلیون ریال جریمه میشه مسخره کردن والله
نظر شما
ادامه