کد خبر: ۵۲۲۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار از اشتغال قابل توجه فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی اعم از دامپزشک، کارشناس و کاردان در بخشهای مختلف بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی اسان خراسان رضوی، «دکتر ولی الله جغتایی» اظهار کرد: در مجموع 100 نیروی دامپزشکی در بخش های مختلف بخش خصوصی مشغول خدمات رسانی می باشند و این شهرستان دارای چهار مرکز مایه کوبی فعال  مستقل در بخش خصوصی با تعداد بالغ بر 40 نفر نیروی فعال دامپزشکی می باشد که در طرحهای مختلف واکسیناسیون، با این شبکه همکاری می نمایند.

در بخش دارو و درمان و تشخیص، این شهرستان دارای 13 باب درمانگاه و دفتر اشتغال به امور درمانی می باشد که دو باب در بخشهای ششتمد و رودآب مشغول فعالیت می باشند.

10 باب داروخانه و مرکز فروش دارو در مرکز شهرستان و بخشهای تابعه فعالیت می نمایند و دو آزمایشگاه  تشخیص دامپزشکی نیز در مرکز شهرستان مشغول کار هستند و  تعدادی قابل توجهی از فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی هم بعنوان مسئول فنی بهداشتی در کارخانه های خوراک دام و طیور، مراکز جمع آوری شیرخام، کشتارگاهها و میدان دام اشتغال دارند.

وی در ادامه افزود: در سال جاری با پیگیری‌های انجام شده  دفتر اشتغال به امور درمانی  و مرکز فروش داروی دامی در بخشهای ششتمد و رودآب مستقر شد تا خدمات رسانی به مناطق دور دست تسهیل گردد و در حال حاضر این شهرستان نیاز به 10 نیروی فارغ التحصیل دامپزشکی اعم از دامپزشک و سایر رده ها جهت اشتغال در بخش خصوصی دارد.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
1
0
قابل توجه همکارانی که مدام مینالن
برای شروع چه مانعی داره سبزوار مشغول بشین و کسب تجربه کنین احیانا از شهرستان اومدین دنبال کار بهتر در محل زندگی خودتون باشین
عده ای فقط دنبال کار راحت پرپول ونزدیک محل سکونت هستن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
1
قابل توجه دوستانی که از کمبود کار گله مند هستند، موقعیت کاری فراوان است ولی در مناطق دوردست و دور از دسترس .الان مراکز استان و شهرستان ها اشباع شدند نوبت به بخش ها رسیده . توصیه کنید دوستان دامپزشکی بخونند.
نظر شما
ادامه