کد خبر: ۵۲۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر


رئیس دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از کشف و معلوم سازی 400 کیلوگرم گوشت فاسد در کرمانشاه خبر داد و گفت: یک رستوران غیربهداشتی در طاق بستان شناسایی و پلمب گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «ایرج کاکایی» در گفتگویی، اظهار داشت: بیش از 400 کیلوگرم گوشت فریز شده و غیربهداشتی از محوطه تفریحی و تاریخی طاق‌بستان کشف، شناسایی و معدوم سازی شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه این میزان کشفیات طی بازرسی مشترک ایام محرم و با همکاری و مساعدت دستگاه‌های مرتبط مبارزه با عرضه محصولات غیر استاندارد و غیربهداشتی در استان صورت گرفته است، افزود: مقابله با متخلفان امر خدمات رسانی در جامعه به ویژه در عرصه غذا و بهداشت در دستور کار ما و از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: ستاد مشترکی از اکیپ های بازرسی ایام محرم از جمله دستگاه مرکز بهداشت، دامپزشکی، اصناف و تعزیرات حکومتی استان در گشت های متعدد موفق به شناسایی و معرفی افراد و مراکز متخلف در عرضه خدمات رسانی به شهروندان شدند و طی حکمی رسمی آنان را به دستگاه قضایی ارجاع دادند.

این مسؤول با یادآوری اینکه 400 کیلوگرم گوشت فریز شده غیربهداشتی در شرایطی نامناسب نگهداری و عرضه شده بود، خاطرنشان کرد: ایجاد سوختگی در اثر انجماد و نامشخص بودن منبع تهیه آن (در کشتارگاه های غیرقانونی) از جمله نشانه های غیرمجاز بودن این نوع محصول بود و از ارائه آن و بروز برخی مشکلات برای شهروندان کرمانشاهی ممانعت به عمل آمد.

کاکایی بیان کرد: این نوع کشفیات محصول غیربهداشتی در هفته اخیر و به همت یگان های مشترک بازرسی صورت گرفته، همچنین این مقدار جرائم و کشفیات غیربهداشتی در اصطلاح تعزیرات حکومتی (غش در معاملات) تقلب و تخلف در ارائه خدمات به مشتریان نیز محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: اصطلاح غش در معامله به معنایی فریب دادن مردم و ارائه اجناس معیوب جای اجناس سالم به مشتریان است، که در این راستا جلوگیری از هر نوع تخلفات بهداشتی را به جد پیگیری می‌کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در استان با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه تماس حاصل کنند، گفت: اداره دامپزشکی کرمانشاه در اسرع وقت به گزارش ارسالی و پیشنهادهای مطروحه پاسخ داده و به موضوع رسیدگی می‌کند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک بخش دولتی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
واقعا این تیم مشترک داره زحمت میکشه
خدا مرکز بهداشت رو خیر بده که داره امار ضبطی های دامپزشکی رو بالا می بره
نظر شما
ادامه