کد خبر: ۵۲۲۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر


رئیس مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور با حضور در جلسۀ کمیتۀ فنی اداره کل دامپزشکی استان با اعضای حاضر در جلسه به بحث و گفتگو پرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط ‌عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، «دکتر حسینعلی سلطانی»، مدیرکل دامپزشکی استان، ضمن خوش‌آمدگویی به «دکتر حبیبی» و هیئت همراه، اظهار داشت: آزمایشگاه‌های مجموعۀ دامپزشکی استان به تعداد شش آزمایشگاه مشغول به ارائۀ خدمات هستند.

دکتر سلطانی بیان داشت: یک آزمایشگاه تشخیص و بررسی بیماری‌های آبزیان و دیگری آزمایشگاه مرکزی اداره کل، بیش از پنجاه نوع آزمایش مختلف را انجام می‌دهند و در چهار شهرستان اردل، بروجن، فارسان و لردگان نیز، به تفاخر امکانات سخت‌افزاری و نیروی انسانی موجود، آزمایش‌های مورد نیاز، انجام می‌شوند.

در ادامه، هر یک از اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و مشکلات مربوط به حوزۀ کاری خود اشاره و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر محمد حبیبی، رئیس مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور، با اشاره به تلاش‌های خوب همکاران در این بخش‌ها اظهار داشت: قطعاً استفاده از ظرفیت بخش غیردولتی می‌تواند در پیش‌برد هرچه سریع‌تر اهداف سازمان دامپزشکی، کمک کننده باشد.

وی تصریح کرد: آزمایشگاه‌ها به مثابه قلب تپندۀ ادارات کل دامپزشکی استان‌ها هستند و تمامی بخش‌های فنی، نحوۀ فعالیت خود را با مدیریت آزمایشگاه‌ها، هماهنگ کنند.

دکتر حبیبی افزود: تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا کمبودها و نقایص موجود برطرف شوند و پیشنهادات و خواسته‌های به حق همکاران، منکعس خواهند شد.

در حاشیۀ حضور دکتر حبیبی و هیئت همراه در استان و تشکیل کمیتۀ فنی مربوطه؛ از آزمایشگاه‌های متقاضی دریافت مجوز آزمایشگاه همکار، بازدید به عمل آمد.







انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Spain
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
0
پس با اين حساب تهران ديگه قلب تپنده نداره چون همش واگذار شده
يكي به من بگه اين آزمايشگاه همكار يعني چي يعني واگذار كردن يه تصميم گيري حاكميتي به بخش خصوصي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
0
پس چرا قدر نیروهای قلب تپنده ادارات کل را نمیدانند ؟
نظر شما
ادامه