کد خبر: ۵۲۳۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران درباره آخرین وضعیت صدور مجوز شناسنامه تخم مرغ اظهار کرد: مرغداران برای دریافت شناسنامه تخم مرغ باید به سازمان دامپزشکی منطقه مراجعه کنند تا مسئولان پس از بازدید از اتاق بسته بندی و... مجوز لازم را صادر کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر ناصر نبی پور» از افزایش ۳ تا ۴ برابری دریافت مجوز شناسنامه تخم مرغ طی یک سال و نیم اخیر خبر داد و گفت: مرغداران تخم گذار خواهان دریافت شناسنامه پس از مراجعه به سازمان دامپزشکی و بررسی لازم مسئولان سازمان دامپزشکی باید به انجمن تخم مرغ شناسنامه دار مراجعه کنند و سپس بعد از گذراندن مراحل دریافت، مجوز برای آن‌ها صادر می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نبی پور در پایان هزینه دریافت مجوز شناسنامه تخم مرغ در سال گذشته را رقمی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به افزایش هزینه ها، مرغداران امسال حداقل باید ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان برای دریافت مجوز هزینه کنند.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
1
0
مگه چقدر درآمد دارن؟!!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
iهمچین میگه مجوز شناسنامه دار کردن انگار یک برگ کاغذ میخواد بگیره ....این 400 میلیون هزینه احداث اتاق سرد وسایل سرمایشی.جت پرینت میز و دستگاه سلفون و...است
نظر شما
ادامه