کد خبر: ۵۲۳۱۹
 

مسؤول گروه جهادی فانوس با بیان اینکه این گروه با هدف اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند کار جهادی نباید روی زمین بماند تشکیل شد، گفت: امیدواریم با شرکت در اردوهای جهادی برای آینده کشور مدیران انقلابی تربیت شود..

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «هاتف مردانی» با بیان اینکه 5 هزار رأس دام سبک و یک‌هزار رأس دام سنگین شهرستان کوهرنگ توسط جهادگران گروه جهادی فانوس معاینه و درمان شدند، گفت: با حمایت دستگاه‌های دولتی واکسیناسیون تمام طیور این مناطق نیز انجام شد.

مسؤول گروه جهادی فانوس با اشاره به اینکه در این اردوی جهادی 12 دامپزشک از استان چهارمحال و بختیاری شرکت داشتند، اضافه کرد: این اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان کوهرنگ از جمله بخش‌های نیاکان، سرآقاسید و دیمه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این اردو همزمان با آغاز سال تحصیلی و با هدف اذن ورود برای سال جدید درسی برگزار شد، افزود: جهادگران معتقدند این‌گونه اردوها برایشان برکت به همراه دارد و باعث موفقیتشان در طول سال تحصیلی‌ می‌شود.

مردانی اظهار داشت: در این اردو تنها اساتید دامپزشکی چهارمحال و بختیاری حضور داشتند، اما در اردوهای جهادی دیگر از دانشجویان و اساتید کشوری برای رفع محرومیت استان و نقاط دیگر بهره‌مند می‌شویم.

وی تشکیل گروه جهادی فانوس را همزمان با حادثه سیل پل‌دختر در استان لرستان عنوان کرد و گفت: اولین اردوی جهادی گروه به منطقه پل‌دختر بود که در این اردو حدود 20 هزار رأس دام معاینه و در صورت نیاز اقدامات درمانی انجام شد.

مسؤول گروه جهادی فانوس خاطرنشان کرد: گروه جهادی فانوس هر 3 ماه یکبار در مناطق محروم حضور پیدا می‌کند و در ابتدا اقدامات دامپزشکی و یک هفته بعد از آن گروه پزشکی برای انجام اقدامات درمانی به همان منطقه اعزام می‌شود؛ این گروه جهادی پل ارتباطی میان دانشکده‌های دامپزشکی کشور است.

وی با بیان اینکه گروه جهادی فانوس با هدف اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند کار جهادی نباید روی زمین بماند تشکیل شد، اظهار داشت: امیدواریم با شرکت دانشجویان و اساتید دامپزشکی و پزشکی در اردوهای جهادی برای آینده کشور مدیران انقلابی تربیت شود.

مردانی افزود: اواخر آذرماه امسال گروه جهادی فانوس برای اقدامات دامپزشکی و پزشکی عازم مناطق محروم شهرستان لردگان می‌شود.

 
 
نظر شما
ادامه