کد خبر: ۵۲۳۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

جلسه ستاد رصد و پایش، تامین تا توزیع داروهای دامی با حضور نمایندگانی از ادارات مربوطه برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، جلسه ستاد استانی تامین تا توزیع داروهای دامی با حضور نمایندگانی از ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی و مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان و نماینده اتحادیه مرغداران، نماینده کارخانجات استان با حضور روسای ادارات ستادی از طریق ویدئو کنفرانس به ریاست مدیر کل دامپزشکی استان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه  «دکتر محمد علی بخشی» معاونت سلامت  اداره کل دامپزشکی استان  هدف از تشکیل این جلسه را هماهنگی بخش خصوصی و دولتی جهت نظارت دقیق تر بر زنجیره توزیع دارو، واکسن و مکمل اعلام نمود.

وی افزود: باتوجه به تخصیص ارز دولتی به دارو، واکسن و مواد بیولوژیک بایستی براساس ضوابط و مقررات سازمان دامپزشکی با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

در ادامه «دکتر صباغ زاده» رئیس  اداره تشخیص و درمان استان گزارشی از عملکرد این اداره در راستای رصد و پایش ارائه نمود وافزود: با افرادی که هرگونه احتکار، کم فروشی، گرانفروشی، عرضه دارو خارج از شبکه توزیع، اختفا و امتناع از عرضه دارو و... انجام دهند به صورت قاطع برخورد خواهد گردید.

در ادامه نمایندگان ادارات صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و نمایندگان اتحادیه مرغداران و کارخانجات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
دکتر ر.د
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
2
با سلام
لطفا بجای تهدید داروخانه ها، در مقابل افزایش چندین باره قیمتها از سوی کارخانجات تولید دارو رو بگیرین، دارو رو میفروشیم ده هزار تومن، میخریم سیزده هزار تومن، داروخانه دار عملا داره مفت حمالی میکنه بلانسبت این جامعه. با عرض پوزش تا زمانی که جلوی افزایش قیمت کارخانه ها رو نگیرید و یا قیمت فروش داروخانه ها بصورت سراسری و به قیمت جدید و بروزرسانی نشه، تیشه بر پیکر داروخانه دار زدن هست و آتش زدن بر سرمایه شان.
خواهشمندیم کمی انصاف داشته باشید ، اگر کارخانه دار به بهانه افزایش قیمت مواد اولیه قیمت دارو رو افزایش میده ، آیا مواد اولیه داروخانه دار سرمایه اش نیست که در انبار دارد؟؟ انصاااف انصاااف انصاااف
نظر شما
ادامه