کد خبر: ۵۲۳۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

نخستين گردهمايي سراسري مسئولان فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان دامپزشكي كشور با حضور معاونين توسعه مديريت و منابع ادارات كل دامپزشكي استانها و مسئولان فناوري اطلاعات استانها از طريق ويدئو كنفرانس در سالن جلسات سازمان سه شنبه 9 مهر ماه برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی، در اين ارتباط ويديويي «مهندس بابك فرهنگي» مديركل دفتر فناوري اطلاعات و ارتباطات و تحول اداري گزارشي از عملكرد دفتر فناوري اطلاعات سازمان و اقدامات فني و تخصصي انجام گرفته در حوزه فاوا ارايه كردند و توضيحات كاملي در مورد پياده سازي شبكه اينترانت يكپارچه دامپزشكي و مزاياي آن ارائه كردند.

مهندس فرهنگي افزود: با راه اندازي شبكه اينترانت يكپارچه دامپزشكي، بسياري از هزينه ها در اين حوزه كاهش خواهند يافت و بسياري از سيستم ها و ارتباطات آتي مابين سازمان دامپزشكي كشور، ادارات كل دامپزشكي استان و شهرستان در اين بستر قابل پياده سازي و بهره برداري خواهد بود.

در ادامه اين جلسه پس از معرفي «مهندس عابدالدين رضايي» به عنوان معاون جديد تحول اداري دفتر فناوري اطلاعات و ارتباطات، برخي معاونين توسعه مديريت و منابع ادارات كل دامپزشكي استانها و مسئولان فناوري اطلاعات استانها سوالات و مشكلات حوزه فناوري استان از قبيل نحوه ارزيابي شاخص هاي عمومي، اتوماسيون اداري، ميز خدمات الكترونيك، ساختار تحول سازماني، پورتال را  مطرح كردند و به تبادل نظر پرداختند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر ر.د
|
United States of America
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
با سلام
لطفا شبکه ای راه اندازی کنید تا قیمت داروها در سراسر کشور یکسان شود و با افزایش قیمت دارو توسط کارخانه داروخانه نیز با قیمت روز بتونه بفروشه، سرمایه داروخانه های دامپزشکی داره از بین میره و جلو چشممون میسوزه، دارو میفروشم ده هزار، میخرم پانزده هزار، گرفتارمون کردین، درآمد یک داروخانه از پلاستیک و کارتن جمع کنها کمتر شده. خجالت آوره
نظر شما
ادامه