کد خبر: ۵۲۳۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرپرست شهرداری شهر فردیس از اقدام مشترک مجموعه مدیریت شهری و اداره دامپزشکی در خصوص معدوم کردن موش ها در شهر خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری فردیس، «مسعود نجفی» موضوع رها کردن موش توسط فردی در حوزه شهردار اشاره کرد و گفت: شکایتی در خصوص وجود حیوانات موذی در محل زندگی این شخص در مرکز سامانه ۱۳۷ پاسخگویی به شکایات شهرداری فردیس به ثبت نرسیده است.

سرپرست شهرداری فردیس ادامه داد: علاوه بر این، فرد مذکور شکایتی را در حوزه بازرسی و حراست نیز ثبت نکرده و مستقیما این اقدام را انجام داده است که برای یک شهروند، زیبنده نیست.

وی در بخش دیگری به انجام عملیات تبدیل جداول نهری به کانیو در بلوار شهدای فردیس اشاره کرد و افزود: با این اقدام جداول نهری که محلی برای تجمع موش ها بودند، ساماندهی شد.

نجفی با بیان اینکه اغذیه فروشی های حاشیه خیابان های اصلی پسماند مواد غذایی را به داخل جوی ها می ریزند، تصریح کرد: این موضوع عامل تغذیه موش ها است که به انتشار آنها کمک می کند.

سرپرست شهرداری فردیس وجود حیوانات موذی در کانال آب فردیس را یکی از مشکلات این شهر خواند و افزود:  با توجه به این مهم در نظر داریم عملیات طعمه گذاری را با همکاری مجموعه دامپزشکی انجام دهیم تا شاهد اثر بخشی بیشتر این اقدام باشیم.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
1
کجای قوانین و دستورالعمل های دامپزشکی وظیفه مبارزه با موش را به عهده دامپزشکی گذاشته است که شان دامپزشک و دامپزشکی را در حد موش کشی تنزل میدهند . مبارزه با موش مستقیما با شهرداری ها و واحد های بهداشت محیط شبکه بهداشت درمان است .
نظر شما
ادامه