کد خبر: ۵۲۴۰۰

رئیس اداره نظارت بر حیات‌ وحش سازمان محیط‌ زیست خراسان‌رضوی گفت: نتایج به‌دست‌آمده از کمیته حقیقت‌یاب مرگ توله‌ببرها فردا به دادستانی ارائه می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «بتول عابدی» رئیس اداره نظارت بر حیات‌وحش سازمان محیط‌ زیست خراسان‌رضوی گفت: مرگ توله های ببر در باغ وحش مشهد مقصرانی داشته که شبهاتی هنوز وجود دارد، اما مشکلات موجود در این رابطه باعث شد جزئیات آن را به دادستانی تحویل دهیم.

او ادامه داد: در کمیته ای که در روز‌های دوم و سوم شهریور برگزار شد، نتایج آن به دادستانی ارائه شده بود، اما برای توضیحات بیشتر در دوم مهر جلسه سوم این کمیته نیز برگزار شد.

رئیس اداره نظارت بر حیات‌وحش سازمان محیط‌زیست خراسان‌رضوی گفت: همچنین به دلیل اهمیت وضعیت باغ وحش مشهد لزوم تشکیل کارگروهی با حضور دانشکده دامپزشکی، اداره‌کل دامپزشکی و اداره‌کل حفاظت از محیط‌زیست خراسان‌رضوی احساس شد.

عابدی افزود: این کارگروه برای اعلام نظر نهایی تشکیل می شود و می دانیم باغ‌وحش مشهد به منظور رفع مشکلات این مجموعه و بهسازی آن اقداماتی انجام داده است.

مرداد ماه امسال  مرگ ۷ توله ببر در باغ وحش مشهد خبر ساز شد و کمیته ای برای یافتن دلایل این اتفاق تشکیل و حقیقت ماجرا همچنان در دست بررسی است.

 

نظر شما
ادامه